Alla inlägg under mars 2010

Av Denise - 29 mars 2010 16:53

Haha, jag vet inte riktigt vad jag skall säga..

Ni vet dessie.se, hon har en av de alla fjortisbloggarna..

Nu vet jag varför hon är så populär..

Varför alla undrar varför alla "hackar" på henne..

Troligen är det samma hos kissie och paow också..

Tråkigt nog..

Provocera, hmm nja det gör dom ju egentligen inte..

Det dom gör är att endast acceptera de elaka kommentarerna och så där imellan tar de in en eller två snälla.

Då ser det ju ut som om de har många som blir provocerade..


Är det verkligen det som får alla företag och lägga sin reklam hos dom?

Spela ett spel, är det så man ska lyckas här i (blogg) världen..???



Av Denise - 29 mars 2010 14:51

Om ni bara kunde känna den smärtan..

Eller kunde se mitt uppsvullna tandkött..

Gha, jag blir galen..

Dessa visdomständer..


I ca två år har jag haft ont i en vecka, sen så går det ca 2mån sen så sätter det igång igen..

Men denna gången har det vart värre, en vecka nere och tre "fria" dagar och igår började det i övre..

Mitt tandkött är helt svullet, och som alltid när nåt är irriterat så skall man inte pilla.

Men vadå tungan är ju där hela tiden..

Åt knäckebröd till frukost.. Haha rena skämtet..

Bulgur till lunch, vad tänker jag med..

Ikväll blir det skaldjurssoppa med lax så då skall ja nog kunna äta med hela munnen..

Av Denise - 29 mars 2010 13:30

  

För mig är inte detta okej..

Jag har inte hållt på länge, men jag skulle inte vilja släppa iväg min kund på det här viset..

Pilen kanske inte visar så bra, men kolla på nagelplattan så ser ni en skillnad..

Denna tjej har vart och "fyllt på", vad vi kallar återbesök.

Då tar man alltså inte bort all gelé och börjar om.. Utan man filar till, så man inte ser några gamla kanter eller liknande och sedan lägger man på ny gelé..

Dessa gamla kanter syns ju!!

Inte okej!!!!


Det jag tycker är tråkigt med detta är också att denna tjejen är nöjd, när hon kan få så mycket bättre..

Vet att det är gjort på en salong i Sthlm som inte är direkt billiga..

Tycker det är grymt synd..

Till salongen; Bättre jobb nästa gång kanske..   

Av Denise - 29 mars 2010 12:09

Gick och la mig en timme, vilket var ett riktigt misstag..

Orkade knappt ta mig upp ur sängen när klockan väl ringde..


  


Jag kan inte sova hela tiden!!!!


Även om jag vill, känner mig som ett barn, längtar såå tills på torsdag..

Av Denise - 29 mars 2010 09:15

Har lyssnat och kollat på "Vakna med The Voice" nu på morgonen..

Det är mycket bättre att se på radiorn måste jag säga..

MEN, ja det finns alltid ett men..

Vem har tid att sitta och kolla på detta?

Finns det något att kolla på när man springer runt och fixar sig på morgonen så tar allt längre tid..

Radio funkar för då lyssnar man bara..


Eller hur är det för er??

Av Denise - 29 mars 2010 07:27

Här sitter jag, klockan är 07:25 och jag har ett glas juice framför mig..

Regnet slåt mot rutan och jag kan inte sova..

Vad är det med mig..

Hela förra veckan är det morgonen som jag sovit bäst på, från klockan 04 och frammåt.

Och idag sitter jag vaken så här tidigt..


Har sådär ont i huvudet som man kan ha ibland när hjärnan säger till en att man borde sova lite mer..


Var som sagt ute och gick i regn igår och vem tror ni har ont i halsen och nyser hela tiden..

Jo jag.. Jag kan inte gå ut innan förkyldningen sätter i..

Hoppas bara inte det är något långvarigt, hoppas den är borta imorgon..


Nu skall ja kolla om det finns nåt kul på tv'n såhär tidigt.. Nyheter och barnprogram tror jag på.. Suck...


Alla ni som jobbar; ha en toppen dag!!!!

Av Denise - 28 mars 2010 23:34

Ligger och halv sover i soffan, men vet att ja kommer bli pigg om jag går och borstar tänderna..

Har ställt klockan på 08:10 när det ringer imorgon skall jag allt gå upp..

Jag skall inte ställa om den..

Det är sista veckan som jag är hemma nu, sov tiderna måste ändras och det snabbt..

Har ett möte kl 09:00 på tisdag så då måste man ju upp..

Ibland saknar man skolan.. Tro det eller ej..


Längtar så till 1/4...


Av Denise - 28 mars 2010 21:32

Sitter och kollar på tv4'as söndags film..

Johan Falk..

Filmerna är toppen, redan sett alla och vissa flera gånger..

Denna som är ikväll t ex har jag sett två ggr..

Vill egentligen inte kolla ikväll, men finns inget annat på tv och vad skall man då göra..


  

Läs bloggen på ditt språk!!

Presentation


Är en tjej i mina bästa år som med denna blogg kommer dela med mig av mina funderingar här i liv.

Men mest av allt kommer ni få tips, idéer och bilder på de nagl

Fråga mig

7 besvarade frågor

Partner's

Erbjudande!!

Nu är hösten/vinern på ingång!!

Under perioden Oktober tom December så har jag stigande rabatt på mina nagelbehandlingar.

På första behandlingen får ni 10 % rabatt, på andra 20% rabatt osv, högst 50%.

Välkomna att boka en tid hos mig!!
_____________________________________________

Välkomna!
Önskar
Denise

Amazing
Beauty Center
Sveagatan 1, Linnéstan
031 – 12 12 00

Priser!!

FÖRLÄNGNING MED GELÉ:
Förlängning med mall. Blir en flexibel nagel med en naturlig look.
Välj själv om du vill ha en naturell, fransk eller helfärgad look på dina naglar.
850:-

FÖRLÄNGNING MED GELÉ:
Förlängning med tipp. Välj själv om du vill ha en naturell, fransk eller helfärgad look på dina naglar.
750:-

FÖRSTÄRKNING MED GELÉ:
Gelé läggs över naturlig nagel (ej förlängning). Välj själv om du vill ha en naturell, fransk eller helfärgad look på dina naglar.
700:-

ÅTERBESÖK:
Tar bort gammalt gelé-material och fyller på men ny look.
600:-

Tar bort gammalt gelé-material och fyller på med den look ni hade innan.
550:-

LAGNING AV BRUTEN GELÉ-NAGEL:
Vid bruten gelé-nagel.
25:- / nagel

Vid återbesök så ingår två naglar, vid fler.
50:- / nagel


BORTTAGNING AV GELÉ:
Tar bort allt gammalt gelé-material från naglarna och behandlingen avslutas med en liten manikyr.
150:-

Med lackning
175:-

KLASSISK MANIKYR:
Naturliga naglar filas och formas, nagelband avlägsnas vid behov. Hand och arm massage och lackning ingår.
400:-

KLASSISK PEDIKYR:
Behandlingen påbörjas med ett skönt fotbad, förhårdnader filas bort,naglarna filas och formas och nagelband avlägsnas vid behov.
Fotmassage och lackning ingår. (Vi gör EJ medicinsk fotvård).
450:-

PEDIKYR FÖRSTÄRKNING:
Klassisk pedikyr som avslutas med gelé på tånaglarna. Välj själv om du vill ha en naturell eller helfärgad look på dina naglar.
550:-

PARRAFINBAD:
Torra händer peelas och doppas ner i ett varmt och vitaminberikat paraffinbad, ger friskare, mjukare och lenare händer.
250:-

Vi har även glitter och andra dekorationer, så låt fantasin flöda.
15:- / nagel

Omröstning

Skulle du fixa dina naglar??
 Ja, om det var gratis..
 Självklart, spelar ingen roll vad det kostar..
 Nej onödigt, mina är fina som dem är..
 Är det billigt så kan jag haka på..

Kategorier

Klottra...

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Tidigare år

Bloggvärde

RSS

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards