Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Denise - 8 mars 2010 23:00

Nu skall jag nana, men imorgon är jag helledig så då blir det lite promenad (om solen är framme)

Sedan så tänkte jag leka lite med mina naglar som behövs putsas på.. Bilder kommer såklart..


Är ni i Göteborg och vill ha fina naglar så maila mig.. Har kanon priser!!

itas.naglar@gmail.com

Av Denise - 8 mars 2010 22:04

Jag har gjort det värsta av allt..

Gud så pinsamt!!!


Nä ja skulle hoppa in i duschen nu så insåg ja snabbt att jag gått med min nya kofta UTAN att ta av prislappen..

Tur att jag haft jacka på mig mesta dels av dagen..

Undra om Carro märkte nåt när hon klippte mig.. Haha


  

Av Denise - 8 mars 2010 20:21

Nu är dom hemma hos mig..

Whee, vårskorna är hemma.. Äntligen!!


Efter frissan så bar det av ner till stan, dessvärre hade solen försvunnit för dagen men ja skulle allt inte gå hem tom hänt..


Sitter med dom på mig och visst hundra % sköna är dom inte men ja ångrar mig inte en sekund..

Nu skall ja bara få tillfälle att använda dom, ner till ICA kanske.. *not*


  

Av Denise - 8 mars 2010 19:36

Japps då kan jag nog räknas in till de blonda igen..

Eller behövs det en tripp till, till frissan?


Jag är nöjd nu ialla fall så det känns bra..

Nu känner jag mig som jag igen..

Får se hur länge detta är kul, ni som känner mig vet att ja inte är så duktig på att ha samma utseende mer än några månader..


  


(vänd på datorn, jag hinner tyvärr inte vända bilden   .. Jag skyller på hollywoodfruarna)

Av Denise - 8 mars 2010 12:22

En riktig tjej morgon är det här, smink, kläder över hela lägenheten..

Hög musik i högtalarna..

Så det skall vara..

Vill ni vara med.. :)


Av Denise - 8 mars 2010 10:29

Klockan ringde 9.30 och jag hoppade upp för at ta med mig täcket till soffan istället.. Nu ligger jag här och bloggar..

Ibland saknar jag tv'n i sovrummet.. :)


Skall snart göra mig fin, skall till frissan vid lunch. Och finns det något värre än den där svarta grejen man måste ha på sig hos frissan, tänk då om man måste sitta och kolla på en osminkad Denise i två timmar också. Nej där går gränsen :)


Skall lägga fler blonda slingor idag. För ca en månadsen så la ja i några ljusa slingor, men vill ha fler.

Jag siktar mot att komma så nära min naturliga färg som möjligt. Det där med utväxt är inte min grej längre.. *Haha


Återkommer kanske med en bild sen..


Tidigare månad - Senare månad

Läs bloggen på ditt språk!!

Presentation


Är en tjej i mina bästa år som med denna blogg kommer dela med mig av mina funderingar här i liv.

Men mest av allt kommer ni få tips, idéer och bilder på de nagl

Fråga mig

7 besvarade frågor

Partner's

Erbjudande!!

Nu är hösten/vinern på ingång!!

Under perioden Oktober tom December så har jag stigande rabatt på mina nagelbehandlingar.

På första behandlingen får ni 10 % rabatt, på andra 20% rabatt osv, högst 50%.

Välkomna att boka en tid hos mig!!
_____________________________________________

Välkomna!
Önskar
Denise

Amazing
Beauty Center
Sveagatan 1, Linnéstan
031 – 12 12 00

Priser!!

FÖRLÄNGNING MED GELÉ:
Förlängning med mall. Blir en flexibel nagel med en naturlig look.
Välj själv om du vill ha en naturell, fransk eller helfärgad look på dina naglar.
850:-

FÖRLÄNGNING MED GELÉ:
Förlängning med tipp. Välj själv om du vill ha en naturell, fransk eller helfärgad look på dina naglar.
750:-

FÖRSTÄRKNING MED GELÉ:
Gelé läggs över naturlig nagel (ej förlängning). Välj själv om du vill ha en naturell, fransk eller helfärgad look på dina naglar.
700:-

ÅTERBESÖK:
Tar bort gammalt gelé-material och fyller på men ny look.
600:-

Tar bort gammalt gelé-material och fyller på med den look ni hade innan.
550:-

LAGNING AV BRUTEN GELÉ-NAGEL:
Vid bruten gelé-nagel.
25:- / nagel

Vid återbesök så ingår två naglar, vid fler.
50:- / nagel


BORTTAGNING AV GELÉ:
Tar bort allt gammalt gelé-material från naglarna och behandlingen avslutas med en liten manikyr.
150:-

Med lackning
175:-

KLASSISK MANIKYR:
Naturliga naglar filas och formas, nagelband avlägsnas vid behov. Hand och arm massage och lackning ingår.
400:-

KLASSISK PEDIKYR:
Behandlingen påbörjas med ett skönt fotbad, förhårdnader filas bort,naglarna filas och formas och nagelband avlägsnas vid behov.
Fotmassage och lackning ingår. (Vi gör EJ medicinsk fotvård).
450:-

PEDIKYR FÖRSTÄRKNING:
Klassisk pedikyr som avslutas med gelé på tånaglarna. Välj själv om du vill ha en naturell eller helfärgad look på dina naglar.
550:-

PARRAFINBAD:
Torra händer peelas och doppas ner i ett varmt och vitaminberikat paraffinbad, ger friskare, mjukare och lenare händer.
250:-

Vi har även glitter och andra dekorationer, så låt fantasin flöda.
15:- / nagel

Omröstning

Skulle du fixa dina naglar??
 Ja, om det var gratis..
 Självklart, spelar ingen roll vad det kostar..
 Nej onödigt, mina är fina som dem är..
 Är det billigt så kan jag haka på..

Kategorier

Klottra...

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Tidigare år

Bloggvärde

RSS

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards