Alla inlägg den 28 mars 2010

Av Denise - 28 mars 2010 23:34

Ligger och halv sover i soffan, men vet att ja kommer bli pigg om jag går och borstar tänderna..

Har ställt klockan på 08:10 när det ringer imorgon skall jag allt gå upp..

Jag skall inte ställa om den..

Det är sista veckan som jag är hemma nu, sov tiderna måste ändras och det snabbt..

Har ett möte kl 09:00 på tisdag så då måste man ju upp..

Ibland saknar man skolan.. Tro det eller ej..


Längtar så till 1/4...


Av Denise - 28 mars 2010 21:32

Sitter och kollar på tv4'as söndags film..

Johan Falk..

Filmerna är toppen, redan sett alla och vissa flera gånger..

Denna som är ikväll t ex har jag sett två ggr..

Vill egentligen inte kolla ikväll, men finns inget annat på tv och vad skall man då göra..


  

Av Denise - 28 mars 2010 19:36

Var tvungen att få ut mina tankar och hur gör man det bäst..

Jo med en lång promenad..

Precis när jag gick ut så öppnades himlen..

Men jag var tvungen att gå..

Vet inte om det är ärftligt, men min mamms gillar verkligen att promenera..

Jag kan inte säga att ja "gillar" det men när man har massa i huvudet så är det toppen, eller om man skall prata.. Vet inte vad det är, men promenad för mig är att släppa allt..

Så ibland är det bara så skönt att få komma ut en stund, även om det är 20min eller flera timmar..

Av Denise - 28 mars 2010 17:26

Skall spendera påsk helgen i Borås..

Vi tänkte då utnyttja dessa dagar till fullo..

Blir att hinna med alla i familjen, vi har ju endel att besöka nu för tiden..

Men det är bara kul..

Svårt att hinna med alla..

Men det skall nog gå.. :)


Men så tänkte vi också klämma in våra vänner, man träffas så sällan..

Även om vi bara bor 40min ifrån..

Jag kollade vimmelbilder på krogarna i Borås, vart har alla kända ansikten tagit vägen?

Kände inte igen någon på alla dessa bilder..

Skönt iof för det negativa med Borås är att alla känner alla..

Det är nog den värsta känslan som jag vet..

Vart du än går så är det någon som ha koll på dig..

Träffar du nya människor så kan du lika gärna ha träffat dom innan för ni har samma vänner..

Suck!!


Jaja men nu skall vi ialla fall till Borås, vart går man ut nu för tiden??

Nya krogar har öppnat.. Såå kommentera gärna och säg vart man går.. :)

Av Denise - 28 mars 2010 14:38

Ditt utseende:
Hårfärg? Mörkblond..
Längd? 172..

Skostorlek? 39-40..
Ålder? 23..

 

Yes/No:
Är du allergisk mot något? Nej..
Tror du på gud? Njä..
Har du en bästis? Japp.. Mamms..
Är du vegitarian? Nej..
Har du varit med om ett stort gräl? Ja..

 


Antingen eller:
Mjölk/saft? Mjölk..
Ibumetin/alvedon? Alvedon..
Katt/hund? Hund..
Cykla/gå? Cykla..
Öl/vin? Vin..
Kanin/hare? Kanin..

 

  




Tidigare månad - Senare månad

Läs bloggen på ditt språk!!

Presentation


Är en tjej i mina bästa år som med denna blogg kommer dela med mig av mina funderingar här i liv.

Men mest av allt kommer ni få tips, idéer och bilder på de nagl

Fråga mig

7 besvarade frågor

Partner's

Erbjudande!!

Nu är hösten/vinern på ingång!!

Under perioden Oktober tom December så har jag stigande rabatt på mina nagelbehandlingar.

På första behandlingen får ni 10 % rabatt, på andra 20% rabatt osv, högst 50%.

Välkomna att boka en tid hos mig!!
_____________________________________________

Välkomna!
Önskar
Denise

Amazing
Beauty Center
Sveagatan 1, Linnéstan
031 – 12 12 00

Priser!!

FÖRLÄNGNING MED GELÉ:
Förlängning med mall. Blir en flexibel nagel med en naturlig look.
Välj själv om du vill ha en naturell, fransk eller helfärgad look på dina naglar.
850:-

FÖRLÄNGNING MED GELÉ:
Förlängning med tipp. Välj själv om du vill ha en naturell, fransk eller helfärgad look på dina naglar.
750:-

FÖRSTÄRKNING MED GELÉ:
Gelé läggs över naturlig nagel (ej förlängning). Välj själv om du vill ha en naturell, fransk eller helfärgad look på dina naglar.
700:-

ÅTERBESÖK:
Tar bort gammalt gelé-material och fyller på men ny look.
600:-

Tar bort gammalt gelé-material och fyller på med den look ni hade innan.
550:-

LAGNING AV BRUTEN GELÉ-NAGEL:
Vid bruten gelé-nagel.
25:- / nagel

Vid återbesök så ingår två naglar, vid fler.
50:- / nagel


BORTTAGNING AV GELÉ:
Tar bort allt gammalt gelé-material från naglarna och behandlingen avslutas med en liten manikyr.
150:-

Med lackning
175:-

KLASSISK MANIKYR:
Naturliga naglar filas och formas, nagelband avlägsnas vid behov. Hand och arm massage och lackning ingår.
400:-

KLASSISK PEDIKYR:
Behandlingen påbörjas med ett skönt fotbad, förhårdnader filas bort,naglarna filas och formas och nagelband avlägsnas vid behov.
Fotmassage och lackning ingår. (Vi gör EJ medicinsk fotvård).
450:-

PEDIKYR FÖRSTÄRKNING:
Klassisk pedikyr som avslutas med gelé på tånaglarna. Välj själv om du vill ha en naturell eller helfärgad look på dina naglar.
550:-

PARRAFINBAD:
Torra händer peelas och doppas ner i ett varmt och vitaminberikat paraffinbad, ger friskare, mjukare och lenare händer.
250:-

Vi har även glitter och andra dekorationer, så låt fantasin flöda.
15:- / nagel

Omröstning

Skulle du fixa dina naglar??
 Ja, om det var gratis..
 Självklart, spelar ingen roll vad det kostar..
 Nej onödigt, mina är fina som dem är..
 Är det billigt så kan jag haka på..

Kategorier

Klottra...

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Tidigare år

Bloggvärde

RSS

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards