Alla inlägg under maj 2010

Av Denise - 31 maj 2010 22:25

Kom precis från duschen, mitt underbara hår mår så fruktansvärt bra idag.

Eller egentligen sen 1/4, då köpte jag mitt första schampo och balsam av märket Lanza.

Det är kärlek för ditt hår.


Och nu har Carro ett kanon erbjudande missa inte hennes Juni erbjudande..

Samtidigt som ni får ett kanon skydd till ert hår, låt en av Göteborgs grymmaste frisör göra er snygga inför sommaren..


"Alla som klipper och färgar/slingar sitt hår hos frisscarro i JUNI får schampo och balsam från Lanza GRATIS (värde 338kr)

Vi har även erbjudande på uppsättningar och fransförlängning under hela JUNI månad.

 

Så passa på att skämma bort dig själv och bli snygg inför sommaren.

Kom till oss på Nail4Life!

Bokning;  Alla vardagar 12-18 på tele 0738041621

Ånäsvägen 15

41668 Göteborg"

 

http://frisscarro.se/

Av Denise - 31 maj 2010 21:17

Tänker inte skriva om vad jag tycker för är första gången jag kollar på de norska..

Men vad jag vill uppmärksamma är att

Siv Cotton har likadana träningsskor som jag har.

Köpte dom igår och hon har likadana.. Haha visste att jag var sten rik ; )


  


Har faktiskt prov gått mina skor idag, var hemma 19.40 och kl 20 var det inget på tv så fick faktiskt med mig M ut på promenad.

40 minuter senare är vi hemma och jag är lika glad för mina skor.

De känns lite på hälen, men absolut inget skav. Det bästa är att det känns som om jag flyger fram.

Borde ha bytt träningsskor för läänge sen... 

Av Denise - 31 maj 2010 15:30

Lyssna på din älsklings musik utan en massa trökig reklam mitt i allt..


http://www.gratispremium.com/?ref=195898


Allt du behöver göra, är att bli medlem, svara på ca 30-50 frågor och sedan värva 6 vänner..

Av Denise - 31 maj 2010 13:43

Japp, då är den såkallade helgen slut.

Men veckan kan inte ha börjat bättre, var på massage imorse.

Hur skönt som helt.

Längtar redan till den nya tiden som vi bokade upp.

Kan jag behöva med den arbetsställningen jag faktiskt har nästan varje dag.

Ingen bra ställning, då måste man ta hand om sin kropp.

Gör jag det? NEJ..


Jag kan varmt rekomendera Emma Svensson som har företaget "XtraRelax"

Hon har många olika behandlingar och jag testade idag på "Orientaliskt Massage"

80 minuter av en underbar känsla, det bästa jag upplevt kan jag säga utan att överdriva.


Kanon bra sommar erbjudande nu.. MISSA INTE!!!


http://www.xtrarelax.dinstudio.se/news_16.html



Av Denise - 31 maj 2010 00:18

Vilken film, bjöd min sötaste S på SATC2 idag. Underbart vi bor numera i samma stad men ses typ max en gång i månaden, INTE OKEJ!!


Men vilken film då, skit bra.. Dom som endast gett filmen en stjärna dom kan ju sätta sig in i filmen lite mer.

Det var massa skratt, men inga tårar i denna film. I första var det nog mer tårar än skratt ialla fall från mig : )


Kan skriva en hel roman om allt vad jag tyckte och tänkte om filmen men det tänker jag inte.

Skulle jag kunna titta på den igen? ABSOLUT!!

Vill jag veta vad som hände under de två åren som gick imellan filmerna? ABSOLUT!!


Underbar film och jag hoppas att det kan komma en film till med dessa fyra tjejer..


Ni som inte sett filmen, sluta läs NU!!!!


Carrie skall väl skaffa barn med Big ändå.. Eller......

Inte skall väl Samantha leva sitt eviga liv som singel??.... Eller....


    


Av Denise - 30 maj 2010 22:15

Dag 38 firar jag med massa jobb, shopping och en sen bio : )


Underbart, förstår ni att jag inte ätit något annat än Xtravaganza soppor i 38 dagar.

Jag förstår det ialla fall inte..


Men detta firade jag idag med att shoppa lite och fira min kära vän S på bio.. : )


Vad tror ni är i detta paket    


Jopp dessa fina som skall pryda mina fötter nu när jag skall promenera MERA...


  

Av Denise - 30 maj 2010 20:30

Då min sötnos till pojk gör en god gärning utan anledning så måste det tas upp..

Har redan sagt att jag fick blommor i fredags när jag kom hem.

Men ni har inte sett dom än.. : )


  

Av Denise - 30 maj 2010 19:15

Då skall jag snart iväg för att möta en av rädslorna.

Bio utan godis, hur skall detta gå?


Får nog ta med mig mitt "godis", frågan är bara om jag kommer behöva springa på toa då..


  

Är ju egentligen inget godis utan det skall tas en "tärning" på kvällen med ett glas vatten för att magen skall komma igång..

Magen kan ju krångla endel när man endast dricker.. : )


Läs bloggen på ditt språk!!

Presentation


Är en tjej i mina bästa år som med denna blogg kommer dela med mig av mina funderingar här i liv.

Men mest av allt kommer ni få tips, idéer och bilder på de nagl

Fråga mig

7 besvarade frågor

Partner's

Erbjudande!!

Nu är hösten/vinern på ingång!!

Under perioden Oktober tom December så har jag stigande rabatt på mina nagelbehandlingar.

På första behandlingen får ni 10 % rabatt, på andra 20% rabatt osv, högst 50%.

Välkomna att boka en tid hos mig!!
_____________________________________________

Välkomna!
Önskar
Denise

Amazing
Beauty Center
Sveagatan 1, Linnéstan
031 – 12 12 00

Priser!!

FÖRLÄNGNING MED GELÉ:
Förlängning med mall. Blir en flexibel nagel med en naturlig look.
Välj själv om du vill ha en naturell, fransk eller helfärgad look på dina naglar.
850:-

FÖRLÄNGNING MED GELÉ:
Förlängning med tipp. Välj själv om du vill ha en naturell, fransk eller helfärgad look på dina naglar.
750:-

FÖRSTÄRKNING MED GELÉ:
Gelé läggs över naturlig nagel (ej förlängning). Välj själv om du vill ha en naturell, fransk eller helfärgad look på dina naglar.
700:-

ÅTERBESÖK:
Tar bort gammalt gelé-material och fyller på men ny look.
600:-

Tar bort gammalt gelé-material och fyller på med den look ni hade innan.
550:-

LAGNING AV BRUTEN GELÉ-NAGEL:
Vid bruten gelé-nagel.
25:- / nagel

Vid återbesök så ingår två naglar, vid fler.
50:- / nagel


BORTTAGNING AV GELÉ:
Tar bort allt gammalt gelé-material från naglarna och behandlingen avslutas med en liten manikyr.
150:-

Med lackning
175:-

KLASSISK MANIKYR:
Naturliga naglar filas och formas, nagelband avlägsnas vid behov. Hand och arm massage och lackning ingår.
400:-

KLASSISK PEDIKYR:
Behandlingen påbörjas med ett skönt fotbad, förhårdnader filas bort,naglarna filas och formas och nagelband avlägsnas vid behov.
Fotmassage och lackning ingår. (Vi gör EJ medicinsk fotvård).
450:-

PEDIKYR FÖRSTÄRKNING:
Klassisk pedikyr som avslutas med gelé på tånaglarna. Välj själv om du vill ha en naturell eller helfärgad look på dina naglar.
550:-

PARRAFINBAD:
Torra händer peelas och doppas ner i ett varmt och vitaminberikat paraffinbad, ger friskare, mjukare och lenare händer.
250:-

Vi har även glitter och andra dekorationer, så låt fantasin flöda.
15:- / nagel

Omröstning

Skulle du fixa dina naglar??
 Ja, om det var gratis..
 Självklart, spelar ingen roll vad det kostar..
 Nej onödigt, mina är fina som dem är..
 Är det billigt så kan jag haka på..

Kategorier

Klottra...

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Bloggvärde

RSS

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards