Alla inlägg under juni 2010

Av Denise - 30 juni 2010 17:17

Så otroligt skönt är det..


Man blir uppraggad, killen ger komplimanger om naglarna och den fin fina tatueringen jag har. Med ett stort leende på läpparna

Sedan så frågar han om ringen på fingret..

-Är det DET fingret man har ringen på om man är förlovad eller gift?

Jag: Japp det är det,jag är förlovad..


Leendet försvinner och han säger snabbt tack för hjälpen och går sin väg..


Tack Älskling för att jag fick den fina ringen nu är jag förevigt bunden till dig..

Av Denise - 30 juni 2010 11:08

Japp en ledig dag har förvandlats till jobb dag..

Min ena kollega mådde inte så bra idag så då får man hoppa in..


Upp från sängen och in i duschen bara, gör ju inte så mycket när det regnar.. Men så denna dag/kväll kommer nog gå snabbt..


Missa inte mitt JULI erbjudande!!!

Av Denise - 30 juni 2010 09:15

Nu har jag bestämt mig..

Imorgon skall mitt långa hår bort, men lugn det kommer i den 8/7 igen :)

Men imorgon skall det av och jag kommer färga/slinga håret i precis den färgen som passar mig bäst..


Bilder kommer imorgon.. :)

Av Denise - 29 juni 2010 22:45

Imorgon är jag ledig, underbart..

Så allt regn och åska som skall komma, välkommen att komma inatt.

(öser ner nu)

Så jag kan sola imorgon.. Har dock redan bränt mig men nu ligger det BUS över brännan så det röda har förvunnit så NU måste jag sola mer..


Någon som har koll på hur man får bränna på benen?? Bränner mig alltid bara på överdelen, hur kommer färgen till benen?????


Nu skall jag försöka nana lite, eller njä kanske inte.. Ledighet imorgon innebär att störa sötnosen tills jag är trött och själv kan sova..

Han gillar mig lika mycket varje kväll som jag inte skall upp dagen efter, men han skall upp..

Bus tajm.. : )


Natti

Av Denise - 29 juni 2010 21:15

Det är matchen som rullar på tv'n.

Det är matchen som jag sagt att jag skulle se.

Men NEJ jag ångrade mig snabbt, film kan jag se utan snacks FRAMSTEG, men fotboll. Nej, det går inte..


Och snälla, nu är jag väldigt efter, jag vet det. MEN dessa grejer som de blåser i fan va ont i huvudet folk måste ha som kollar varje match, varje dag..

Tycker synd om er.. Eller är det därför folk dricker mer under detta VM än under förra.. Eller kan det vara vädret??


Ja hejar på.. Snyggingen själv.. JAA han spelar inte längre MEN Portugal.. Vinn detta nu....


  



Av Denise - 29 juni 2010 10:41

Kl 10 gav jag mig ut på en promenad, blev bara 25 min idag men det fick räcka.. Svettas som en gris.. Göttans :)

Jag hade ett linne på mig och vad går jag om.. Jo en gubbe med dunjacka..

Nej det var inte uteliggare.. En helt vanlig man i 60års åldern kanske..

Han hade en portfölj och en systempåse (troligen matlådan).. Men varför dunjacka????


Gött med en promenad iaf, man får utnyttja morgonen när man jobbar till 20.15 och ikväll blir det Spanien-Portugal 20.30

Och jag måste hålla med Älsklingen, att se fram imot 90 minuter bra fotboll är inget kul utan bira och chips..


Nu skall ja in i duschen så man inte kommer försent till jobbet.. : )

Av Denise - 28 juni 2010 22:02

Jag är så fruktansvärt förbannad på mig själv.

I lördags så tog jag en liten tugga på en svensk jordgubbe och nu har jag ett helvete.

Är sugen på mat hela tiden, vill ha en kebabrulle NU!!!!

Vill ha en stor bit jordgubbs tårta, vill äta upp en hel läkerol ask..

Ghaaaa sååå sur på mig själv, varför skall det vara såhär jobbigt för..

Och varför skulle jag ens ta den där jordgubben, jag är så förbannad.

Jag har inte fuskat något förutom mina 5 klunkar Coca Cola Light sedan den 23/4 och så tog jag en bit jordgubbe på min 73'e dag..

Nu kan jag inte låta bli att tjata på Älsklingen så fort han äter.

Jag vet att jag inte skall förtsätta smaka, men jag måste ju fråga.. Eller??

NEJ!!!!!!!


Just nu borde jag läggas in och endast se mina shake'ar i tre, fyra dagar så jag kan komma in i ketonfasen igen..

Jag trodde att jag skulle klara av detta, men att komma i början av ketonfasen igen är fruktansvärt..


Det är två långa månader kvar tills jag får börja äta igen.. Suck!!!!!

Fast jag skall klara detta, det är mitt egna val!!!

Av Denise - 27 juni 2010 20:38

Solen skiner och jag har tandvärk..

Har jobbat hela långa dagen, kl 09.00 ringde klockan och då tog denna underbara helg slut..

Nu har jobb veckan börjat : )

Fullt shå på jobbet idag, riktigt mycket att göra. Gjorde så att dagen gick fort ialla fall..


När jag kom hem skulle jag ut på promenad men jag mår inte alls bra, helt plötsligt känner jag mig helt gråtfärdig utan att något är fel.

La mig i soffan med min bok istället, så ingen promenad..


Men nu har jag tagit en låång dusch och känner mig mycket bättre..

Tidigt i säng ikväll då det är jobb imorgon igen..


Läs bloggen på ditt språk!!

Presentation


Är en tjej i mina bästa år som med denna blogg kommer dela med mig av mina funderingar här i liv.

Men mest av allt kommer ni få tips, idéer och bilder på de nagl

Fråga mig

7 besvarade frågor

Partner's

Erbjudande!!

Nu är hösten/vinern på ingång!!

Under perioden Oktober tom December så har jag stigande rabatt på mina nagelbehandlingar.

På första behandlingen får ni 10 % rabatt, på andra 20% rabatt osv, högst 50%.

Välkomna att boka en tid hos mig!!
_____________________________________________

Välkomna!
Önskar
Denise

Amazing
Beauty Center
Sveagatan 1, Linnéstan
031 – 12 12 00

Priser!!

FÖRLÄNGNING MED GELÉ:
Förlängning med mall. Blir en flexibel nagel med en naturlig look.
Välj själv om du vill ha en naturell, fransk eller helfärgad look på dina naglar.
850:-

FÖRLÄNGNING MED GELÉ:
Förlängning med tipp. Välj själv om du vill ha en naturell, fransk eller helfärgad look på dina naglar.
750:-

FÖRSTÄRKNING MED GELÉ:
Gelé läggs över naturlig nagel (ej förlängning). Välj själv om du vill ha en naturell, fransk eller helfärgad look på dina naglar.
700:-

ÅTERBESÖK:
Tar bort gammalt gelé-material och fyller på men ny look.
600:-

Tar bort gammalt gelé-material och fyller på med den look ni hade innan.
550:-

LAGNING AV BRUTEN GELÉ-NAGEL:
Vid bruten gelé-nagel.
25:- / nagel

Vid återbesök så ingår två naglar, vid fler.
50:- / nagel


BORTTAGNING AV GELÉ:
Tar bort allt gammalt gelé-material från naglarna och behandlingen avslutas med en liten manikyr.
150:-

Med lackning
175:-

KLASSISK MANIKYR:
Naturliga naglar filas och formas, nagelband avlägsnas vid behov. Hand och arm massage och lackning ingår.
400:-

KLASSISK PEDIKYR:
Behandlingen påbörjas med ett skönt fotbad, förhårdnader filas bort,naglarna filas och formas och nagelband avlägsnas vid behov.
Fotmassage och lackning ingår. (Vi gör EJ medicinsk fotvård).
450:-

PEDIKYR FÖRSTÄRKNING:
Klassisk pedikyr som avslutas med gelé på tånaglarna. Välj själv om du vill ha en naturell eller helfärgad look på dina naglar.
550:-

PARRAFINBAD:
Torra händer peelas och doppas ner i ett varmt och vitaminberikat paraffinbad, ger friskare, mjukare och lenare händer.
250:-

Vi har även glitter och andra dekorationer, så låt fantasin flöda.
15:- / nagel

Omröstning

Skulle du fixa dina naglar??
 Ja, om det var gratis..
 Självklart, spelar ingen roll vad det kostar..
 Nej onödigt, mina är fina som dem är..
 Är det billigt så kan jag haka på..

Kategorier

Klottra...

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Bloggvärde

RSS

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards