Alla inlägg under juni 2010

Av Denise - 9 juni 2010 11:45

Många som har hört av sig och saknar outfit bild från i lördags..

Jag vet att jag lovade det, men då jag inte hittar en bra bild så har det dröjt..

Har dock inte hittat någon än, men jag har fått många komplimanger för min klänning så jag får väl bjuda på en bild då..


  


Varför jag ser vit ut i ansiktet vet jag inte, jag skyller på kameran, för sminket var på haha   


Dock grymt nöjd med håret som J gjorde på Salong Håroskopet i Borås..


  



Av Denise - 9 juni 2010 10:47

Det nya är nu folie naglar..
Någon som har hört talas om Minx naglar?

Ni som slaviskt läser Frida Fahrman's blogg på kanal5 har defenetivt inte missat detta.


Det är hollywood kändisarna som har börjat med detta, metallic naglar vid varenda fotning där nere nu : )


  


Frida har hittat en salong i STHLM som gör detta, 400:- och det håller i ca tre veckor.
Läste dock att ens egna naglarna är lite slitna efteråt och då är det inget som jag vill rekomendera.
Vet inte riktigt hur man får fast det, men det lossnar om man håller naglarna i varmt vatten.
Lossnar dom då i duschen?


Har tagit bilderna från Fridas blogg..


  

När dom precis är gjorda.. Snyggt..

Tummen tre veckor senare, snyggt??

Lätt borttagning, det gillar jag!!     

Av Denise - 9 juni 2010 10:22

Japp då har man vart vaken sedan 09..

Promenaden sitter långt inne, antingen går jag nu eller så tränar jag ikväll på xtravaganza.. Eller så gör jag både och..


Vill ju ha bäst resultat inte sant.. En kort promenad nu kan ju inte skada.. Har endel att göra dock..

Skall vara på salongen kl 12 så får känna efter..

Blir nog att promenera ikväll plus att träna på xtra och sedan gå hem..

Japp så blir det, då var det bestämt.. : )

Av Denise - 8 juni 2010 21:56

En bra tisdag kommer strax avslutas med Couger Town..


Besöket hos revisorn gick kanon, lär mig alltid något nytt : )

Sedan hem till sängen igen, tre timmar sömn. Precis vad jag behövde, sedan så var det ner till salongen för en kund.


Trotsade vädret och tog cykeln till salongen, fick inget regn på mig vare sig ner eller hem..

Sedan bar det av på en promenad, inte så lång idag men fick med mig M idag så det va skönt.


Imorgon är det salongen somgäller igen, skönt det : )


Av Denise - 8 juni 2010 10:04

Välkommen tillbaka säger jag till mig själv.

Jag har haft en underbar lördag och har nog inte kommit tillbaka till verkligheten ännu. Men det tar sig : )


Jobbade sent i fre sedan var det direkt hem till mamma för att fixa alla kläd beskymmer tills bröllopet som var i lördags.

Lördagen var en grym dag, tårarna höll sig inte borta, det var underbart att se och få vara med om detta. Min yngsta bror gifte sig med käraste J!!!

Välkommen J!!!!


Kom hem runt 01 på söndags morgon efter en efterfest hos äldsta brossan och hans E : ) riktigt mysigt.


Jag drack ju som sagt inget under lördagen pga min nya livsstil. Men då jag skulle upp och jobba 09.45 i söndags så kände jag mig såå bakis.

Kom hem runt 18.30 men då jag jobbar 08-20 igår med så har jag inte fått ta igen sömnen så idag är jag helt slut..


Men tack alla för en underbar helg!!!!


Har ingen bild på min outfit ännu men här kommer ett myskort..


  

Av Denise - 4 juni 2010 20:51

Ja, gör jag verkligen det..

Bilder på alla veckans naglar kommer komma, ikväll eller imorgon.


Och fina bröllops bilder kommer efter helgen. Tyvärr kommer inte det bli några parfoton med mig o M i morgon men men skall nog lyckas få en bild ändå..


Jag är såå nervös inför i morgon, tänk då på brudparet : )


Nu skall jag sätta mig i bilen, Borås here I come..

Av Denise - 4 juni 2010 08:56

Då var min arbetsvecka på salongen slut, skönt med helg.

Eller vänta jag skall ju iväg och jobba nu, vadå helg hihi..

Ikväll åker vi till Borås, är så uppspelt inför bröllopet imorgon. Tänk var brud och brudgummen måste känna, fya vilken nervositet..


Nu är allt fixat inför morgondagen ialla fall, skorna passade perfekt. Fransarna är snyggare än någonsin, är super nöjd..

Bild på mig och min matchande karl kommer efter bröllopet..


Nu skall jag iväg, helgens uppdatering blir nog inte så stor.

Bröllop imorgon och jobb igen på söndag (tur att jag äter påsar så det inte blir någon alkohol för mig)


Ha en bra solig helg!!

Av Denise - 2 juni 2010 22:13

Nu känns det bra, mina naglar är nu klara inför lördagen.

Bilder kommer imorgon..

Matchningen är på topp haha..


Nu är det bara skor och fransarna som skall på plats. Skorna hämtar jag imorgon och fransarna kommer A gör på mig imorgon kväll..


Vill ni också ha fantastiska fransar och skippa den tråkiga mascaran?

Då skall ni följa denna bloggen, inom kort kommer mer info.

Kan redan nu säga att A har 40% under juni..


Bilder kommer i morgon alltså och då på Mamms naglar också, hon skall få bli fin i morgon : )

Läs bloggen på ditt språk!!

Presentation


Är en tjej i mina bästa år som med denna blogg kommer dela med mig av mina funderingar här i liv.

Men mest av allt kommer ni få tips, idéer och bilder på de nagl

Fråga mig

7 besvarade frågor

Partner's

Erbjudande!!

Nu är hösten/vinern på ingång!!

Under perioden Oktober tom December så har jag stigande rabatt på mina nagelbehandlingar.

På första behandlingen får ni 10 % rabatt, på andra 20% rabatt osv, högst 50%.

Välkomna att boka en tid hos mig!!
_____________________________________________

Välkomna!
Önskar
Denise

Amazing
Beauty Center
Sveagatan 1, Linnéstan
031 – 12 12 00

Priser!!

FÖRLÄNGNING MED GELÉ:
Förlängning med mall. Blir en flexibel nagel med en naturlig look.
Välj själv om du vill ha en naturell, fransk eller helfärgad look på dina naglar.
850:-

FÖRLÄNGNING MED GELÉ:
Förlängning med tipp. Välj själv om du vill ha en naturell, fransk eller helfärgad look på dina naglar.
750:-

FÖRSTÄRKNING MED GELÉ:
Gelé läggs över naturlig nagel (ej förlängning). Välj själv om du vill ha en naturell, fransk eller helfärgad look på dina naglar.
700:-

ÅTERBESÖK:
Tar bort gammalt gelé-material och fyller på men ny look.
600:-

Tar bort gammalt gelé-material och fyller på med den look ni hade innan.
550:-

LAGNING AV BRUTEN GELÉ-NAGEL:
Vid bruten gelé-nagel.
25:- / nagel

Vid återbesök så ingår två naglar, vid fler.
50:- / nagel


BORTTAGNING AV GELÉ:
Tar bort allt gammalt gelé-material från naglarna och behandlingen avslutas med en liten manikyr.
150:-

Med lackning
175:-

KLASSISK MANIKYR:
Naturliga naglar filas och formas, nagelband avlägsnas vid behov. Hand och arm massage och lackning ingår.
400:-

KLASSISK PEDIKYR:
Behandlingen påbörjas med ett skönt fotbad, förhårdnader filas bort,naglarna filas och formas och nagelband avlägsnas vid behov.
Fotmassage och lackning ingår. (Vi gör EJ medicinsk fotvård).
450:-

PEDIKYR FÖRSTÄRKNING:
Klassisk pedikyr som avslutas med gelé på tånaglarna. Välj själv om du vill ha en naturell eller helfärgad look på dina naglar.
550:-

PARRAFINBAD:
Torra händer peelas och doppas ner i ett varmt och vitaminberikat paraffinbad, ger friskare, mjukare och lenare händer.
250:-

Vi har även glitter och andra dekorationer, så låt fantasin flöda.
15:- / nagel

Omröstning

Skulle du fixa dina naglar??
 Ja, om det var gratis..
 Självklart, spelar ingen roll vad det kostar..
 Nej onödigt, mina är fina som dem är..
 Är det billigt så kan jag haka på..

Kategorier

Klottra...

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Bloggvärde

RSS

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards