Alla inlägg under mars 2010

Av Denise - 31 mars 2010 22:00

Ikväll har jag gått ifrån mina onsdags rutiner..

Följer ju serier och program på tv'n varje kväll..

Just nu är tv kanalerna riktigt duktiga på att pussla ihop alla (så man inte missar något)


Men ikväll släppte ja allt, Anna Anka hade premiär så "Drömmen om Italien" fick stå över..

Sedan så är det ju en viss Alm som är väldigt aktuell just nu så det blev faktiskt "Efterlyst" och där var det "Fuskbyggarna" som fick stå över..


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6876657.ab


Nu skall jag kolla "Sandhamn", jag är alldeles för nyfiken på fulla svenskar för att gå och lägga sig.. ; )


Av Denise - 31 mars 2010 21:33

Vad skall man säga denna dam är en tjej för sig..

Rolig och helt rätt i tiden tycker jag..

Gillar henne, "inte" många med mig..


Fast vad är det som gör att just dom personerna som var med i programet vill jobba för henne?

Är det verkligen jobbet dom är ute efter??


Vad tror ni??

  

Av Denise - 31 mars 2010 17:16

Nu har jag ställt iordning mitt nagelbord som jag har haft här hemma.

Fått packa ner alla mina saker, så nu ser det tomt ut på både nagelhyllan och nagelbordet..


På tisdag så är det dags att flytta till salongen, ser såå fram imot det..

Skall bli såå kul!!!

Skall bli grymt spännande, och missa inte mina erbjudanden som kommer ut under morgondagen..

Aprilerbjudande kan jag ju inte bjuda på i Mars.. ;)


  


Av Denise - 31 mars 2010 15:56

Imorgon smäller det..

Jag har längtat sååå tills denna torsdag..

Ni skall få se för- och efterbilder, jag tvivlar inte en sekund, det kommer bli toppen..


Direkt efter så skall mina väskor stå packade för en låg weekend i Borås..

Ska bli härligt att bara vara i fyra hela dagar, bli ompysslad av föräldrarna.. UNDERBART!!

 

Men ja lovar att jag kommer uppdatera..

Grymt tråkigt bara att det skall kosta att blogga via iPhonen, när ja hade blogg på blogg.se så kunde ja allt blogga via nätet på telefonen men inte här inte..


Kampanjen kommer upp imorgon också, och glöm inte att det är "bättre" kampanj för er som är medlemmar på "Ita's Naglar" (facebook)


Av Denise - 31 mars 2010 13:25

Haha, varför skall jag alltid ut och gå när det regnar..

Jo, för att det är skönare ute då..

Min fundering när jag va ute och gick..

* Varför är det så jobbigt att gå upp för 80+ trappsteg?

* Vad är det egentligen som gör att trappor är jobbigare än en uppförsbacke?


Så här såg jag ut när jag kom hem..

Ser ni hur blöt jackan är..


  

Av Denise - 31 mars 2010 12:30

Tycker det är så facinerande när man har en kund som kommer och fixar sina naglar, när jag berättar om "hemma arbetet" så får jag en tom blick och ett svar

-Jag trodde det var därför jag gick till dig..


Om ni vill komma till mig två gånger i månaden så är det helt okej, men meningen är ju att om man fixar naglarna, så skall dom hålla i minst 4 veckor..

Man måste putsa på dom lite hemma, måste lackas om med genomskinligt lack för att se fräscha ut en hel månad..


Om man tänker efter så är det ju så med allt, när du vart hos frissan och hon/han är klar med dig så har du ju inte den frisyren i en månad..

Måste stylas vettni..


Snart kommer aprils ebjudande upp här, men vill redan nu tipsa er..

Ni kan bli medlemmar på Ita's Naglar (facebook).. Medlemmarna där får ännu bättre erbjudande..

Av Denise - 31 mars 2010 10:50

Går världen runt på skitsnack..

Är det så människan överlever vardagen..

Är så trött på att människor inte kan säga saker rakt ut..

Hur svårt skall det vara och bara säga sanningen istället för att gå massa omvägar..

Är det feghet som gör allt detta..

Är man rädd att hamna i en konflikt..

Jag vet, av egna erfarenheter att om man säger som det är med en gång så tar personen ifråga allt mycket bättre, då förstår dom.

Istället för att man "kompisen" skall få sanningen genom att lista ut den själv..

Vi går inte på mellanstadiet längre.. Väx upp!!

 

Mitt i allt detta slänger jag in en rolig historia.. ; ) (döm själva)


En man kör på en landsväg. En kvinna kör på samma väg men åt motsatt håll.
När de möts lutar kvinnan sig ut från fönstret och ropar "Gris!".
Mannen sticker omgående ut sitt huvud från bilfönstret och ropar "Tokiga kärring!!".
Båda fortsätter sin färd. När mannen efter en liten stund kör genom en kurva,
kolliderar han med en enormt stor jättegris som står på vägen. Mannen dör.
Tänk om män kunde lyssna någon gång...!

Av Denise - 31 mars 2010 10:15

Vad var det jag sa, varannan dag regn..

Vi som hade planerat att sitta på en uteservering och ta ett glas vin efter M slutat jobbet idag..

Inte det inte..


Vaknade vid tio idag, unnade mig en sovmorgon nu efter två tidiga mornar..

Händer idag då?

Måste ringa efter mina linser, har inte riktigt vant mig med glasögonen så att jag kan ha dom på en utekväll (haft glasögon i 5år)

Men man känner sig inte lika snygg i glasögon helt enkelt..

Nu har jag ju köpt lite mer moderna glasögon men jag vet inte..

Man känner sig inte lika snygg helt enkelt..


Frukost tajm.. Jag återkommer ; )

Läs bloggen på ditt språk!!

Presentation


Är en tjej i mina bästa år som med denna blogg kommer dela med mig av mina funderingar här i liv.

Men mest av allt kommer ni få tips, idéer och bilder på de nagl

Fråga mig

7 besvarade frågor

Partner's

Erbjudande!!

Nu är hösten/vinern på ingång!!

Under perioden Oktober tom December så har jag stigande rabatt på mina nagelbehandlingar.

På första behandlingen får ni 10 % rabatt, på andra 20% rabatt osv, högst 50%.

Välkomna att boka en tid hos mig!!
_____________________________________________

Välkomna!
Önskar
Denise

Amazing
Beauty Center
Sveagatan 1, Linnéstan
031 – 12 12 00

Priser!!

FÖRLÄNGNING MED GELÉ:
Förlängning med mall. Blir en flexibel nagel med en naturlig look.
Välj själv om du vill ha en naturell, fransk eller helfärgad look på dina naglar.
850:-

FÖRLÄNGNING MED GELÉ:
Förlängning med tipp. Välj själv om du vill ha en naturell, fransk eller helfärgad look på dina naglar.
750:-

FÖRSTÄRKNING MED GELÉ:
Gelé läggs över naturlig nagel (ej förlängning). Välj själv om du vill ha en naturell, fransk eller helfärgad look på dina naglar.
700:-

ÅTERBESÖK:
Tar bort gammalt gelé-material och fyller på men ny look.
600:-

Tar bort gammalt gelé-material och fyller på med den look ni hade innan.
550:-

LAGNING AV BRUTEN GELÉ-NAGEL:
Vid bruten gelé-nagel.
25:- / nagel

Vid återbesök så ingår två naglar, vid fler.
50:- / nagel


BORTTAGNING AV GELÉ:
Tar bort allt gammalt gelé-material från naglarna och behandlingen avslutas med en liten manikyr.
150:-

Med lackning
175:-

KLASSISK MANIKYR:
Naturliga naglar filas och formas, nagelband avlägsnas vid behov. Hand och arm massage och lackning ingår.
400:-

KLASSISK PEDIKYR:
Behandlingen påbörjas med ett skönt fotbad, förhårdnader filas bort,naglarna filas och formas och nagelband avlägsnas vid behov.
Fotmassage och lackning ingår. (Vi gör EJ medicinsk fotvård).
450:-

PEDIKYR FÖRSTÄRKNING:
Klassisk pedikyr som avslutas med gelé på tånaglarna. Välj själv om du vill ha en naturell eller helfärgad look på dina naglar.
550:-

PARRAFINBAD:
Torra händer peelas och doppas ner i ett varmt och vitaminberikat paraffinbad, ger friskare, mjukare och lenare händer.
250:-

Vi har även glitter och andra dekorationer, så låt fantasin flöda.
15:- / nagel

Omröstning

Skulle du fixa dina naglar??
 Ja, om det var gratis..
 Självklart, spelar ingen roll vad det kostar..
 Nej onödigt, mina är fina som dem är..
 Är det billigt så kan jag haka på..

Kategorier

Klottra...

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Tidigare år

Bloggvärde

RSS

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards