Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Denise - 18 mars 2010 18:21

Min eftermiddag, jag säger då det..

Allt gick som på räls, kontraktet är påskrivet och i min hand!!

Känns hur skönt som helst, nu skall ja bara lära mig att ta min plats i detta företag också..

Denise; fega inte ur, fega inte ur...!!!!!!


Sedan bar det av till posten där jag tidigare i veckan lämnat in ett paket..

Åkte dit pga av ett tidigare samtal idag, Postens kundtjänst kunde inte hitta mitt kolli-id..

Nä inte konstigt jag hade fått helt fel kvitto.. Jobbat med det så JA jag vet.

Jag möttes av en inkompitent personal som inte ville lyssna på mig..

"Vi har gjort allt rätt från vår sida, vi är bara ett in- och utlämningställe. Du får ringa till posten."

Nä..

Och vad hände efter 10min diskussion, jo det visade sig att jag hade rätt..


Så nu har mitt returpaket kommit i rätta händer och jag hoppas ha ett nytt paket på måndag.. : )

Av Denise - 18 mars 2010 16:30

Hockey för M idag så vad skall ja hitta på för god middag..

Inte kul att laga mat till sig själv direkt, men äta måste man ju.

Någon som har något bra förslag..?


Har massa i kyl och frys men idé torka här..

Pasta och tonfisk, nja inte tillräckligt gott.

Ungsbakad falukorv, hinner korven tina? (den är nu fryst)

Köttfärssås och pasta, känns som om man äter det allt för ofta.


Där tog mina idéer slut..

Snälla kom med någon idé så ja slipper svälta..   

Av Denise - 18 mars 2010 14:53

Hmm någon har iall fall problem med att räkna antalet besökare..

I morse när jag loggade in blev ja så paff för ja hade ännu inte skrivit något inlägg men hade haft 19 besökare.

Nu har jag bara haft 10.. Hmm kan man ta bort besökare?

Försvinner ni som läser??

Kom tillbaka.. Hahaha..


P.s kanske märks att ja inte har så mycket att göra idag.. :)

Av Denise - 18 mars 2010 14:35

Då skall jag snart till salongen för att skriva kontrakt..

Nervöst, men kul..

Känns helt rätt, vilket är skönt..

Ni vet man kan vara pirrig när man skall börja på nytt jobb eller i en ny klass.

Men jag trivs grymt bra med dom personerna som jobbar på salongen, skall dock börja två nya frisörer också som jag än sålänge inte träffat men tvivlar inte på att de är lika trevliga..


(Om jag missat att berätta)

Så skall jag börja jobba på den salong som jag gick utbildningen på, Nathalie som äger salongen har vart Nagelterapeut sedan 2003.

Är ni intresserade av att utbilda er eller bara kolla in hennes sida, och salongen.

Kolla in på nails4life.se



Av Denise - 18 mars 2010 11:00

Jobb är svårt och hitta nu i Mars månad har jag märkt..

Söker en massa jobb, så som annonser och rena spontan sökningar..


Vad får man då till svar, jo.. "Vi vet inte riktigt hur sommaren och semestern kommer se ut, vi sparar din ansökan och återkommer i April"


Hmm, jaja.. Jag har ingen brådska med att ha ett tim-/deltids jobb men vore skönt att få någon positiv kommentar från alla de jobb man söker..


Om man inte får några svar alls, vad skall man göra då?

Skicka igen?

Hur länge skall man vänta på ett svar?


  

(En torsdags fräckis)

Tidigare månad - Senare månad

Läs bloggen på ditt språk!!

Presentation


Är en tjej i mina bästa år som med denna blogg kommer dela med mig av mina funderingar här i liv.

Men mest av allt kommer ni få tips, idéer och bilder på de nagl

Fråga mig

7 besvarade frågor

Partner's

Erbjudande!!

Nu är hösten/vinern på ingång!!

Under perioden Oktober tom December så har jag stigande rabatt på mina nagelbehandlingar.

På första behandlingen får ni 10 % rabatt, på andra 20% rabatt osv, högst 50%.

Välkomna att boka en tid hos mig!!
_____________________________________________

Välkomna!
Önskar
Denise

Amazing
Beauty Center
Sveagatan 1, Linnéstan
031 – 12 12 00

Priser!!

FÖRLÄNGNING MED GELÉ:
Förlängning med mall. Blir en flexibel nagel med en naturlig look.
Välj själv om du vill ha en naturell, fransk eller helfärgad look på dina naglar.
850:-

FÖRLÄNGNING MED GELÉ:
Förlängning med tipp. Välj själv om du vill ha en naturell, fransk eller helfärgad look på dina naglar.
750:-

FÖRSTÄRKNING MED GELÉ:
Gelé läggs över naturlig nagel (ej förlängning). Välj själv om du vill ha en naturell, fransk eller helfärgad look på dina naglar.
700:-

ÅTERBESÖK:
Tar bort gammalt gelé-material och fyller på men ny look.
600:-

Tar bort gammalt gelé-material och fyller på med den look ni hade innan.
550:-

LAGNING AV BRUTEN GELÉ-NAGEL:
Vid bruten gelé-nagel.
25:- / nagel

Vid återbesök så ingår två naglar, vid fler.
50:- / nagel


BORTTAGNING AV GELÉ:
Tar bort allt gammalt gelé-material från naglarna och behandlingen avslutas med en liten manikyr.
150:-

Med lackning
175:-

KLASSISK MANIKYR:
Naturliga naglar filas och formas, nagelband avlägsnas vid behov. Hand och arm massage och lackning ingår.
400:-

KLASSISK PEDIKYR:
Behandlingen påbörjas med ett skönt fotbad, förhårdnader filas bort,naglarna filas och formas och nagelband avlägsnas vid behov.
Fotmassage och lackning ingår. (Vi gör EJ medicinsk fotvård).
450:-

PEDIKYR FÖRSTÄRKNING:
Klassisk pedikyr som avslutas med gelé på tånaglarna. Välj själv om du vill ha en naturell eller helfärgad look på dina naglar.
550:-

PARRAFINBAD:
Torra händer peelas och doppas ner i ett varmt och vitaminberikat paraffinbad, ger friskare, mjukare och lenare händer.
250:-

Vi har även glitter och andra dekorationer, så låt fantasin flöda.
15:- / nagel

Omröstning

Skulle du fixa dina naglar??
 Ja, om det var gratis..
 Självklart, spelar ingen roll vad det kostar..
 Nej onödigt, mina är fina som dem är..
 Är det billigt så kan jag haka på..

Kategorier

Klottra...

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Tidigare år

Bloggvärde

RSS

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards