Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Denise - 11 mars 2010 16:00

Det va ett himlans åkande på mig..

Ja sånt är livet.. Såå glad över att jag inte pendlar längre ialla fall..

From sep07 till dec09 så pendlade jag Borås-Göteborg varje dag..

Men jag klarade det, och jag ser inget negativt på det..

Men skulle jag göra det igen, klart jag skulle!!


Skall strax hämta M för ett möte i Borås ialla fall, sent möte idag men det får man ta..

Det enda negativa är ju att man missar tv'n ikväll..

Men jag får väl sluta kolla på alla serier och såpor nu om det skall bli något av mig..

Av Denise - 11 mars 2010 14:39

Vilken dag, och den är inte slut än.. :)


Jag har sökt massor av jobb, både på annonser som ligger ute och på egen intiativ..

Som sagt så skall ja starta eget, men det är inget som jag kommer gå runt på de första halvåret, året.. "De kan ta mycke längre tid, jag vet"

Därav söker jag nu massa jobb..

Folk som säger att det inte finns några jobb, jadu de är helt enkelt inte så sugna på att jobba..

Sedan har man vissa dagar som man verkligen inte har nån energi att söka några jobb, fine, så kan det vara..

Men vill du så finns det ialla fall massa att söka..

Sen om arbetsgivaren inte söker någon ny, skicka in en ansökan ändå.. Om en månad eller två kanske han behöver just dig..



Av Denise - 11 mars 2010 11:33

Jag har inte hunnit med frullen än, men den kommer :)

Jag har nu ringt runt massa och har väl lite mer koll hoppas jag..


Konstigt nog så passar Borås bättre in på mina planer..

Kommer befinna mig där på möten de närmsta månaderna istället för i Götet.

Känns lite surt men tiden är väl Borås just nu så ja får ta det helt enkelt..


Vi börjar redan idag, kl 18.00 är det ett Borås möte som gäller..

Men som man säger "vill man bli fin får man lida pin" = "vill man bli framgångsrik så får man anpassa sig"

Se då har jag kommit på ett ordspråk helt själv också..

Jag är för bra jag :)


Frulle here I come..

Av Denise - 11 mars 2010 10:13

Äntligen vaknat, skall snart gå upp och äta en ordentlig frukost, gör jag typ en gång i veckan, eller två gånger i månaden.. Beror på hur man ser det : )


Sedan skall jag sätta igång med att jobba igen, mycket som skall göras.

Mycket man måste kolla upp..

Av Denise - 11 mars 2010 00:04

Dagen har vart grymt lång, jag har fått massa info.

Både på gott och ont..


Dagen började inte så bra, tror inte jag gjorde mig riktigt förstodd. Vilket inte var speciellt bra. Skall klara upp detta under morgondagen.

Jag ska ju inte starta något stort företag, eller någon egen salong eller liknande.

Tror att jag helt enkelt var missnöjd efter första mötet pga att kvinnan ifråga trodde något mycket större än vad det egentligen är..


"Ser ni mig där, utan hår.. Ja det är jag.. Ser ni minen.. Så kände jag mig vid lunchtid.."


  


MEN Kvällen var mest lärorik, tror faktiskt jag kommer lära mig allt.

Tack till J som ställde upp.. Kommer nog behöva mer hjälp i framtiden en det hoppas ja du står ut med :)

Om jag skall vara helt ärlg så låter allt väldigt kul.

Självklart inte helt lätt men tror att till och med jag skall kunna lösa detta tillslut..


Så nu har jag fått skriva av mig lite, kan verkligen inte sova..

Vet inte varför, kanske funderar jag för mycket, får lixom ingen ro.

Vad är bra när man inte kan sova, varm mjölk?

Fy, det kan man ju inte dricka.. Eller?



Tidigare månad - Senare månad

Läs bloggen på ditt språk!!

Presentation


Är en tjej i mina bästa år som med denna blogg kommer dela med mig av mina funderingar här i liv.

Men mest av allt kommer ni få tips, idéer och bilder på de nagl

Fråga mig

7 besvarade frågor

Partner's

Erbjudande!!

Nu är hösten/vinern på ingång!!

Under perioden Oktober tom December så har jag stigande rabatt på mina nagelbehandlingar.

På första behandlingen får ni 10 % rabatt, på andra 20% rabatt osv, högst 50%.

Välkomna att boka en tid hos mig!!
_____________________________________________

Välkomna!
Önskar
Denise

Amazing
Beauty Center
Sveagatan 1, Linnéstan
031 – 12 12 00

Priser!!

FÖRLÄNGNING MED GELÉ:
Förlängning med mall. Blir en flexibel nagel med en naturlig look.
Välj själv om du vill ha en naturell, fransk eller helfärgad look på dina naglar.
850:-

FÖRLÄNGNING MED GELÉ:
Förlängning med tipp. Välj själv om du vill ha en naturell, fransk eller helfärgad look på dina naglar.
750:-

FÖRSTÄRKNING MED GELÉ:
Gelé läggs över naturlig nagel (ej förlängning). Välj själv om du vill ha en naturell, fransk eller helfärgad look på dina naglar.
700:-

ÅTERBESÖK:
Tar bort gammalt gelé-material och fyller på men ny look.
600:-

Tar bort gammalt gelé-material och fyller på med den look ni hade innan.
550:-

LAGNING AV BRUTEN GELÉ-NAGEL:
Vid bruten gelé-nagel.
25:- / nagel

Vid återbesök så ingår två naglar, vid fler.
50:- / nagel


BORTTAGNING AV GELÉ:
Tar bort allt gammalt gelé-material från naglarna och behandlingen avslutas med en liten manikyr.
150:-

Med lackning
175:-

KLASSISK MANIKYR:
Naturliga naglar filas och formas, nagelband avlägsnas vid behov. Hand och arm massage och lackning ingår.
400:-

KLASSISK PEDIKYR:
Behandlingen påbörjas med ett skönt fotbad, förhårdnader filas bort,naglarna filas och formas och nagelband avlägsnas vid behov.
Fotmassage och lackning ingår. (Vi gör EJ medicinsk fotvård).
450:-

PEDIKYR FÖRSTÄRKNING:
Klassisk pedikyr som avslutas med gelé på tånaglarna. Välj själv om du vill ha en naturell eller helfärgad look på dina naglar.
550:-

PARRAFINBAD:
Torra händer peelas och doppas ner i ett varmt och vitaminberikat paraffinbad, ger friskare, mjukare och lenare händer.
250:-

Vi har även glitter och andra dekorationer, så låt fantasin flöda.
15:- / nagel

Omröstning

Skulle du fixa dina naglar??
 Ja, om det var gratis..
 Självklart, spelar ingen roll vad det kostar..
 Nej onödigt, mina är fina som dem är..
 Är det billigt så kan jag haka på..

Kategorier

Klottra...

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Tidigare år

Bloggvärde

RSS

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards