Alla inlägg under maj 2010

Av Denise - 20 maj 2010 13:31

Har nu vaknat till och skall börja leva denna dag.

Känns helt underbart just nu, sov i ca 2 timmar och det var precis det jag behövde.

När klockan ringde så var jag inte trött längre, inte ofta man känner att man sovit precis lagom.


Sängen är min bästa vän : )


  

Av Denise - 20 maj 2010 10:59

Då var man hemma igen.

En klassisk pedikyr blidde det : )


Skall iväg till kl 17 ikväll,vet inte om jag sagt fel tid innan..

Men 17 är det iaf.. Dessa bilköer, vad skall man göra åt dom?


Jaja, det är ett tag tills dess. Har endel att göra idag, samtal som skall ringar och bokföringen mm.. Men känner att jag måste sova lite för att orka med den långa dagen..


See ya...

Av Denise - 20 maj 2010 07:57

Yes, nu är man uppe med tuppen..

Skall ha en kund kl 9 så då får man dra sig upp : )


Kommer åka hem sen, borde kanske njuta av solen men jag kommer försöka få lite mer sömn.

Blev väckt kl 23.30 sen kunde jag inte somna innan 02.30

Så solen och bokföringen får vänta, hoppas ja hinner med det också innan kl 15.30 : )


Mycket klockslag att hålla idag ; )

Av Denise - 19 maj 2010 22:10

Som ni vet vid det här laget så håller jag på med en kär diet som endast innehåller soppor.

Så tugga är just nu tabu för mig.

Tuggummi, nej tack.. Vet ni hur mycket kalorier det är där i??

Nej, just det.. Tugga på vettja ; )


Men något jag får tugga på är "Frukt & Fiber kola".

Kola är det väl inte riktigt, ser ut som buljongtärningar och man tar en sådan tärning/kola när man skall nana för att magen skall komma igång.

Jag har dock inte märkt av något med min mage.

Men det jag HAR märkt är att det är såååå gott, det smakar fikon och jag vill äta en massa..

Men det går inte för då blir jag väl sittandes på toa sen haha.. : )

Av Denise - 19 maj 2010 20:36

SOMMAREN ÄR HÄR!!!! 


Skor med öppen tå är påväg, missa inte att fixa dina fötter och få samtidigt snygg färg på tårna som inte flagnar...
Boka tid hos mig på telefon: 076-1358498

Av Denise - 19 maj 2010 20:00

Wheee sommaren är här, ser folk som cyklar med t-shirt och kortbyxor.

Alltså är till och med vinden varm en dag som denna : )

Precis vad jag längtat efter!!


Dagen har bestått av en pedikyr i morse, och sedan en massa jobb i en oerhört varm lokal.

Har det toppen kul, och längtar tills klockan slår 16 imorgon så jag får äka dit igen.

Till och med fått ytterliggare en dag så min lediga fredag försvann : )


Solen har jag alltså gömt mig för idag men jag sitter på balkongen och svettas nu, skall in och kolla på Anna Anka med så solen får vänta..

Hoppas den är med oss i helgen!!

Av Denise - 19 maj 2010 19:31

Haha, jippi..

Är sååå glad..


Vägning stod på schemat idag och jag kan inte bli gladare tror jag.

Mitt mål var att komma under ett visst streck, och det gjorde jag!!


12kg lättare är jag nu efter 26 dagar på soppor.

Och jag kommer inte gå upp dessa sedan när jag börjar äta igen, har fått så otroligt bra stöd och lärdom om allt som har med mat och motion att göra så nu kan jag detta.

Lång bit kvar, 30kg kvar innan jag är nöjd, så två månader till med soppor. Sedan ser jag en vackrare Denise.

En Denise som slipper skämmas på stranden och som kan springa och leka med brorsbarnen utan att svettas ihjäl.


Om två dagar (dag 28) har jag hållt på en månad. Och om man delar 12 på 4 (veckor) så är det 3kg i veckan.

Kommer bli bättre när jag får in mina regelbunda promenader också.


Grattis till mig!!!

Av Denise - 18 maj 2010 14:21
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Läs bloggen på ditt språk!!

Presentation


Är en tjej i mina bästa år som med denna blogg kommer dela med mig av mina funderingar här i liv.

Men mest av allt kommer ni få tips, idéer och bilder på de nagl

Fråga mig

7 besvarade frågor

Partner's

Erbjudande!!

Nu är hösten/vinern på ingång!!

Under perioden Oktober tom December så har jag stigande rabatt på mina nagelbehandlingar.

På första behandlingen får ni 10 % rabatt, på andra 20% rabatt osv, högst 50%.

Välkomna att boka en tid hos mig!!
_____________________________________________

Välkomna!
Önskar
Denise

Amazing
Beauty Center
Sveagatan 1, Linnéstan
031 – 12 12 00

Priser!!

FÖRLÄNGNING MED GELÉ:
Förlängning med mall. Blir en flexibel nagel med en naturlig look.
Välj själv om du vill ha en naturell, fransk eller helfärgad look på dina naglar.
850:-

FÖRLÄNGNING MED GELÉ:
Förlängning med tipp. Välj själv om du vill ha en naturell, fransk eller helfärgad look på dina naglar.
750:-

FÖRSTÄRKNING MED GELÉ:
Gelé läggs över naturlig nagel (ej förlängning). Välj själv om du vill ha en naturell, fransk eller helfärgad look på dina naglar.
700:-

ÅTERBESÖK:
Tar bort gammalt gelé-material och fyller på men ny look.
600:-

Tar bort gammalt gelé-material och fyller på med den look ni hade innan.
550:-

LAGNING AV BRUTEN GELÉ-NAGEL:
Vid bruten gelé-nagel.
25:- / nagel

Vid återbesök så ingår två naglar, vid fler.
50:- / nagel


BORTTAGNING AV GELÉ:
Tar bort allt gammalt gelé-material från naglarna och behandlingen avslutas med en liten manikyr.
150:-

Med lackning
175:-

KLASSISK MANIKYR:
Naturliga naglar filas och formas, nagelband avlägsnas vid behov. Hand och arm massage och lackning ingår.
400:-

KLASSISK PEDIKYR:
Behandlingen påbörjas med ett skönt fotbad, förhårdnader filas bort,naglarna filas och formas och nagelband avlägsnas vid behov.
Fotmassage och lackning ingår. (Vi gör EJ medicinsk fotvård).
450:-

PEDIKYR FÖRSTÄRKNING:
Klassisk pedikyr som avslutas med gelé på tånaglarna. Välj själv om du vill ha en naturell eller helfärgad look på dina naglar.
550:-

PARRAFINBAD:
Torra händer peelas och doppas ner i ett varmt och vitaminberikat paraffinbad, ger friskare, mjukare och lenare händer.
250:-

Vi har även glitter och andra dekorationer, så låt fantasin flöda.
15:- / nagel

Omröstning

Skulle du fixa dina naglar??
 Ja, om det var gratis..
 Självklart, spelar ingen roll vad det kostar..
 Nej onödigt, mina är fina som dem är..
 Är det billigt så kan jag haka på..

Kategorier

Klottra...

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Bloggvärde

RSS

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards