Alla inlägg under juli 2010

Av Denise - 18 juli 2010 23:23

Denna tjejen är ett undervärk.. Nu skall jag somna till hennes underbara röst!!!


Av Denise - 18 juli 2010 22:00

Många dagar har gått, och jag har inte ätit något på snart 90 dagar..

Visst jag har fuskat endel men mestadels så har det varit med Light drycker.

Inte speciellt mycket tuggor.. Men något litet har allt smitigt in men vad kan man begära efter 87 dagar.

Kollar jag på hur mitt liv sett ut innan så är detta helt sjukt, jag har levt på god "snabb" mat och godis. Jag är en tjej som alltid älskat livet vilket har bestått av god mat och dryck.

Nu har jag snart stått över allt detta en hel sommar, helt sjukt är det.

Förstår inte att jag ens klarat en månad, kan inte fatta att jag verkligen gjort detta.

Visst det är inte slut än men idag tänker jag mer på det som skall komma.

Jag är grymt nöjd över mig själv och min kropp i dags läget men jag vet att slutar jag nu så kommer jag ångra att jag skippade mitt mål.

Så det tänker jag inte göra!!!


Har dock inte gått mycket alls de sista två veckorna, det har jag lite ångest över men jag orkar verkligen inte.

Jag orkar inte med så mycket alls faktiskt, jobbar ju som en idiot.

Visst skönt att jobba så man slipper tänka på maten men jag jobbar ca 14 dagar i streck varje gång innan jag har en ledig dag. Skall vara glad om jag får två lediga i streck som en helg lixom.


Men jag skall inte klaga, 26kg är borta 13kg kvar och fine det får väl ta 60 dagar till då sålänge jag kommer ner till målet så jag kan få njuta av mitt nya liv sen..

Tur att ingen utlandsresa är inbokad haha, hur hade jag då klarat av maten...


Cypern 08


"Det runda ansiktet är borta för gott"  

Av Denise - 18 juli 2010 20:33

Ikväll har jag bestämt mig för att bara slappa..

Sängen som gäller helt enkelt, men har ett svårt val..

Blir der Ondskan eller Göra en Pudel ikväll kl 21?


Har sett båda filmerna, vilket humör är jag egentligen på?!


Ser såå ifram imot morgondagen, har ett viktigt och kul möte kl 10 sedan så blir det att jobba 12-20 igen : )

Av Denise - 18 juli 2010 19:02

Då var man hemma efter denna dagens jobb också.

Det är grymt kul men när man väl kommer hem så är man helt slut..


Solen skiner idag igen och jag sitter på balkongen ännu en kväll, lovely..


Har funderat endel på det jag skrivit om förändringar, jag har äntligen bestämt mig.

Alltså om min hårfärg ; )

Jag har alltid hoppat fram och tillbaks mellan blondt och brunt.

Men äntligen har jag fastnat. Jag kommer "nog" förbli blond, det är ju min naturliga hårfärg och jag slipper denna hemska utväxten som alla klagar på varje gång. (Jag ser den dock inte haha)

Men så nu är det klart, blond it is.. Jag storm trivs..

Vet att Carro vill göra mig kopprig till hösten men det är då, det får vi ta ställning till senare : P


Ringde en studio idag som jag har vart hos innan, ville beställa tid men nähä då sa han nej.. Suck, jag vill ju!!!!

Måste hitta någon annan bra, vill lixom inte anlita vem som helst..

Anlita till vad, frågar ni er själva nu : P

Det får ni klura på tills jag fått min tid bokad : D


Av Denise - 18 juli 2010 19:00

Jag vill bara lägga till en parantes..

Jag vill inte ha samma utseende på naglarna denna gången som jag redan haft..

Vill ha nya men min fantasi är inte den bästa..

Därav behöver jag er hjälp : )

Av Denise - 17 juli 2010 22:56

Av Denise - 17 juli 2010 21:47

Funderar rätt mycket på förändringar just nu.

Under 2010 har jag skaffat mig ytterliggare en utbildning och jag har tagit tag i mitt liv eller min vikt kanske jag skall säga : )


Och eftersom jag är tjej så funderar jag nu på förändringar på kroppen.

Nu när jag solat och bränt halva ansiktet så betyder det att jag fått större läppar. Det klär mig och jag vill inte bli av med dom.. Hmm skall man fixa sig ett par kyssvänliga läppar kanske?!

Är grymt sugen på det faktiskt..

Mina naglar är visserligen äkta nu, men just nu har jag naglar, fransar och hår.

Varför inte då ta och köra läpparna med när jag ändå är igång.?


När jag var mindre var jag en tjej som älskade att få alla blickar på sig, varesig det var från avundsjuka tjejer, killar, mammor eller äldre män.

Nu har man lixom växt ifrån det, nu vill jag göra saker för att jag mår bättre av det.

Det förstår väl inte ni men thats me ; )


  

Av Denise - 17 juli 2010 19:37

Då sitter man i solen på sin balkong. Solen skiner och jag har slutat jobba.

Har hunnit med att läsa nya Se&Hör tidningen och nu njuter jag bara av det fina vädret.

Händer i kväll gött folk?

Inte mö kan jag tänka, vill inte gå in i lägenheten, måste städa den innan M kommer hem.

Han lämnade lägenheten i städat läge och får då inte komma hem till denna röra..


Något bra på tv ikväll??

Läs bloggen på ditt språk!!

Presentation


Är en tjej i mina bästa år som med denna blogg kommer dela med mig av mina funderingar här i liv.

Men mest av allt kommer ni få tips, idéer och bilder på de nagl

Fråga mig

7 besvarade frågor

Partner's

Erbjudande!!

Nu är hösten/vinern på ingång!!

Under perioden Oktober tom December så har jag stigande rabatt på mina nagelbehandlingar.

På första behandlingen får ni 10 % rabatt, på andra 20% rabatt osv, högst 50%.

Välkomna att boka en tid hos mig!!
_____________________________________________

Välkomna!
Önskar
Denise

Amazing
Beauty Center
Sveagatan 1, Linnéstan
031 – 12 12 00

Priser!!

FÖRLÄNGNING MED GELÉ:
Förlängning med mall. Blir en flexibel nagel med en naturlig look.
Välj själv om du vill ha en naturell, fransk eller helfärgad look på dina naglar.
850:-

FÖRLÄNGNING MED GELÉ:
Förlängning med tipp. Välj själv om du vill ha en naturell, fransk eller helfärgad look på dina naglar.
750:-

FÖRSTÄRKNING MED GELÉ:
Gelé läggs över naturlig nagel (ej förlängning). Välj själv om du vill ha en naturell, fransk eller helfärgad look på dina naglar.
700:-

ÅTERBESÖK:
Tar bort gammalt gelé-material och fyller på men ny look.
600:-

Tar bort gammalt gelé-material och fyller på med den look ni hade innan.
550:-

LAGNING AV BRUTEN GELÉ-NAGEL:
Vid bruten gelé-nagel.
25:- / nagel

Vid återbesök så ingår två naglar, vid fler.
50:- / nagel


BORTTAGNING AV GELÉ:
Tar bort allt gammalt gelé-material från naglarna och behandlingen avslutas med en liten manikyr.
150:-

Med lackning
175:-

KLASSISK MANIKYR:
Naturliga naglar filas och formas, nagelband avlägsnas vid behov. Hand och arm massage och lackning ingår.
400:-

KLASSISK PEDIKYR:
Behandlingen påbörjas med ett skönt fotbad, förhårdnader filas bort,naglarna filas och formas och nagelband avlägsnas vid behov.
Fotmassage och lackning ingår. (Vi gör EJ medicinsk fotvård).
450:-

PEDIKYR FÖRSTÄRKNING:
Klassisk pedikyr som avslutas med gelé på tånaglarna. Välj själv om du vill ha en naturell eller helfärgad look på dina naglar.
550:-

PARRAFINBAD:
Torra händer peelas och doppas ner i ett varmt och vitaminberikat paraffinbad, ger friskare, mjukare och lenare händer.
250:-

Vi har även glitter och andra dekorationer, så låt fantasin flöda.
15:- / nagel

Omröstning

Skulle du fixa dina naglar??
 Ja, om det var gratis..
 Självklart, spelar ingen roll vad det kostar..
 Nej onödigt, mina är fina som dem är..
 Är det billigt så kan jag haka på..

Kategorier

Klottra...

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Bloggvärde

RSS

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards