Alla inlägg den 16 juli 2010

Av Denise - 16 juli 2010 23:42

Nu är det snart dax för mig att göra om mina naglar.

Men just nu står fantasin stilla..


Vad tycker ni??


Årets naglar..


                       

Av Denise - 16 juli 2010 23:07

Då var man hemma igen, löste det så att jag kunde gå från salongen redan vid lunch tid idag. Massa viktiga ärenden uträttades och sedan hann jag med att besöka min pojke också.

Jag klarade av två nätter själv hemma, sen var jag tvungen att krama om honom igen..

Underbart, denna dagen kunde inte bli bättre..


Ett av mina alla ärenden var inhandling av mat, man måste planera då jag jobbar 10-20 på dagarna.. Då är det inte lätt att få mat inte : )

När jag var där så träffade jag coachen som hade hand om det mötet då jag "vägde in" mig.. Hon kände inte alls igen mig.. WOW, det gillar jag, då syns det..

När jag går därifrån så möter jag en tjej i min grupp, hon säger det samma..

-Var tvungen att kolla två ggr på dig innan jag såg att det var du..


Såå skönt, haft en toppen dag helt enkelt!!!

Av Denise - 16 juli 2010 09:50

Det blev shjorts och träningskorna ner till salongen, känns grymt bra..

Har ett sånt rus i kroppen så jag vet inte vart jag skall ta mig till.

Har alltid haft bra självförtroende, har alltid tyckt om mig själv..

Men idag slog jag nog mina rekord : )

Jag kan gå i korta shjorts utan att få "skav" och jag kan gå snabbt utan att de åker upp mellanbena. (Det är väl endast ni som har eller har haft detta problemet som kan känna med mig)

Men jag är överlycklig.. Nu mår jag bra i mig själv, Älskar mig själv helt enkelt!!!


Så då fick jag ut detta EGO BOOS.. Hahaha..


Delar med mig av bästa låten för dagen..


&hl=sv_SE&fs=1&">&hl=sv_SE&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="500" height="304">

Av Denise - 16 juli 2010 08:20

Vaken och solen skiner..

Då man inte kan sova på nätterna (stängde av tv'n kl 01.20) så får man ta till radio kanalen, Lugna Favoriter..

Och vad händer då?? Jo mitt batteri på mobilen dör och inget alarm ringer..

Enda nackdelen med denna iPhone..

Vaknade av ett ryck skulle kolla klockan och inser att jag inte får på mobilen..

Första tanken som slår mig "NEJ, jag skall ju öppna idag" andra tanken "Varför är den död, har jag ringt upp någon mitt i natten utan att veta om det"


Haha man e allt rolig, självklart är det radion som tagit allt batteri och jag har inte försovit mig.. Underbart!!

Solen skiner så nu skall ja upp ur sängen och trippa ner till salongen snart.

Klädvalet är svårt, har nämligen ärendet att promenera till på lunchen så träningsskorna åker på..

Snyggt till shjorts??


  

Läs bloggen på ditt språk!!

Presentation


Är en tjej i mina bästa år som med denna blogg kommer dela med mig av mina funderingar här i liv.

Men mest av allt kommer ni få tips, idéer och bilder på de nagl

Fråga mig

7 besvarade frågor

Partner's

Erbjudande!!

Nu är hösten/vinern på ingång!!

Under perioden Oktober tom December så har jag stigande rabatt på mina nagelbehandlingar.

På första behandlingen får ni 10 % rabatt, på andra 20% rabatt osv, högst 50%.

Välkomna att boka en tid hos mig!!
_____________________________________________

Välkomna!
Önskar
Denise

Amazing
Beauty Center
Sveagatan 1, Linnéstan
031 – 12 12 00

Priser!!

FÖRLÄNGNING MED GELÉ:
Förlängning med mall. Blir en flexibel nagel med en naturlig look.
Välj själv om du vill ha en naturell, fransk eller helfärgad look på dina naglar.
850:-

FÖRLÄNGNING MED GELÉ:
Förlängning med tipp. Välj själv om du vill ha en naturell, fransk eller helfärgad look på dina naglar.
750:-

FÖRSTÄRKNING MED GELÉ:
Gelé läggs över naturlig nagel (ej förlängning). Välj själv om du vill ha en naturell, fransk eller helfärgad look på dina naglar.
700:-

ÅTERBESÖK:
Tar bort gammalt gelé-material och fyller på men ny look.
600:-

Tar bort gammalt gelé-material och fyller på med den look ni hade innan.
550:-

LAGNING AV BRUTEN GELÉ-NAGEL:
Vid bruten gelé-nagel.
25:- / nagel

Vid återbesök så ingår två naglar, vid fler.
50:- / nagel


BORTTAGNING AV GELÉ:
Tar bort allt gammalt gelé-material från naglarna och behandlingen avslutas med en liten manikyr.
150:-

Med lackning
175:-

KLASSISK MANIKYR:
Naturliga naglar filas och formas, nagelband avlägsnas vid behov. Hand och arm massage och lackning ingår.
400:-

KLASSISK PEDIKYR:
Behandlingen påbörjas med ett skönt fotbad, förhårdnader filas bort,naglarna filas och formas och nagelband avlägsnas vid behov.
Fotmassage och lackning ingår. (Vi gör EJ medicinsk fotvård).
450:-

PEDIKYR FÖRSTÄRKNING:
Klassisk pedikyr som avslutas med gelé på tånaglarna. Välj själv om du vill ha en naturell eller helfärgad look på dina naglar.
550:-

PARRAFINBAD:
Torra händer peelas och doppas ner i ett varmt och vitaminberikat paraffinbad, ger friskare, mjukare och lenare händer.
250:-

Vi har även glitter och andra dekorationer, så låt fantasin flöda.
15:- / nagel

Omröstning

Skulle du fixa dina naglar??
 Ja, om det var gratis..
 Självklart, spelar ingen roll vad det kostar..
 Nej onödigt, mina är fina som dem är..
 Är det billigt så kan jag haka på..

Kategorier

Klottra...

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Bloggvärde

RSS

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards