Alla inlägg under april 2010

Av Denise - 27 april 2010 11:13

Då är räkningarna betalda vilket ä underbart..

Eller nä kanske inte när man ser vad som kvarstår på kontot.

Men ja skall ju inte köpa några kläder så då behöver jag inte "slösa" pengar på det ialla fall.

Om eller jag menar när jag klarar min första vecka så skall ja unna mig något.

Min första tanke är ju då mat eller godis, men NEJ nya tankar nu..

Så skall utöka min sko garderob tänkte ja hihi : )

Av Denise - 26 april 2010 23:00

Missa nu inte att få fler besökare på din blogg..

Helt gratis kan du få fler besökare.


Missa inte denna chansen!!!


Använd denna länken;


http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=itasnaglar

Av Denise - 26 april 2010 22:15

Ikväll var jag på viktcentret igen, jag kan bara vara nöjd.

Den energin som man får när man går in där, alla är glada och puchar en.

Inget är negativt, kommer man med något svårt eller något problem så vänder dom det till något positivt.

Det måste jag lära mig!!


Det var ingen vägning eller något idag utan jag skulle träna.

Eftersom jag endast får i mig 500 kcal/dagen så känns det såå mycket bättre eller roligare att kolla på kalori mätaren när man står på gångbandet.

Idag gick jag bort 100kcal på gångbandet, som uppvärmning.

Och hur bra känns inte det!!


Jag är inte riktigt inne på att träna varje dag än, men ja hoppas det kommer.

Måste ju hjälpa kroppen att ta bort dessa extra kilon..

På onsdag är första gruppmötet : ) Längtar redan!!

Av Denise - 26 april 2010 21:32

Mina naglar är som sagt i fokus och nu när jag äntligen fått hem min nya dator så skall ja se till att bli bättre med bilderna.

Skärpan blir inte bättre (skyller på iPhonen) men det skall gå snabbare ialla fall : )


Som jag skrev innan så gjorde jag något vågat tidigare idag. Smyckade mina naglar med något som jag tyckte var lite föör mycket.

Men jag har snabbt vant mig och tycker nu att det är rätt coolt..

Är man nagelterapuet så är man ; )


Alla tio naglar ser ut såhär..


        Va brun ja ser ut på första bilden, hmm får nog använda lite mer BUS..  

Av Denise - 26 april 2010 17:15

Just nu är mina naglar i fokus, måste ju testa de nya färgerna som inkommit..

Modernt med neon rosa och neon orange i sommar..

Riktigt snyggt.


Det är vad jag och nathalie har i det förra inlägget "Nagelbilder"


Men idag så har jag gjort något lite extra på mina, har kommit fram till att eftersom man jobbar med naglar så kan man inte vara en mes..

Så nu är dom dekorerade till max, bilder kommer ikväll..

Av Denise - 26 april 2010 15:14

Natten till måndag (idag) var hemsk..

Det var natten mellan tredje och fjärde dagen, jag har haft mardrömmar hela natten.

Och vad har dom handlat om, jo MAT..

Har vart uppe och gått, druckigt men inget har hjälpt. Så fort jag gick och lade mig igen så kom drömmarna tillbaka.

Kallsvettas har jag gjort sen dess, denna dagen har inte alls vart rolig det måste jag medge.

Men jag är inte sugen och det gör mig så glad.

Innan skulle jag göra ALLT för att få choklad eller pizza, men idag så ser jag fram imot kyckling shaken som kommer ikväll.

Är inte det konstigt??


Har ialla fall klarat av helgen galant, har inte fuskat en enda gång, sååå stolt!!


Nu skall ja iväg och köpa min nya dator, den finns på SIBA och väntar på mig där.

Skulle köpt den hos NetoNet men där vad den slutsåld : (


MEN efter det så är det träning på Xtravaganza som gäller : ))

Av Denise - 25 april 2010 22:30

Har lovat er nagelbilder, och jag håller vad jag lovar : )

Min dator är inte riktigt med mig så därför har det tagit lite tid..


Nathalies snygga nya naglar:


      


Detta är förstärkningar och hon gör dom själv.. (Min kollega)


Mamma fick sina naglar gjorda i fredags också, nya bruna färgen blev det. Med tre fina gröna diamanter på : )


    


Hann ju med mina också, gör mina själv nu för tiden..

Det är kul..

Imon skall jag göra något extra på dom är tanken..


  

Av Denise - 25 april 2010 21:54

Det är beskrivningen på min helg..

Har vart sur, glad och förvirrad.

Undra om det är "maten"..

Men det viktiga är att jag har avklarat tredje dagen, imorgon blir det träning efter jobbet..



Läs bloggen på ditt språk!!

Presentation


Är en tjej i mina bästa år som med denna blogg kommer dela med mig av mina funderingar här i liv.

Men mest av allt kommer ni få tips, idéer och bilder på de nagl

Fråga mig

7 besvarade frågor

Partner's

Erbjudande!!

Nu är hösten/vinern på ingång!!

Under perioden Oktober tom December så har jag stigande rabatt på mina nagelbehandlingar.

På första behandlingen får ni 10 % rabatt, på andra 20% rabatt osv, högst 50%.

Välkomna att boka en tid hos mig!!
_____________________________________________

Välkomna!
Önskar
Denise

Amazing
Beauty Center
Sveagatan 1, Linnéstan
031 – 12 12 00

Priser!!

FÖRLÄNGNING MED GELÉ:
Förlängning med mall. Blir en flexibel nagel med en naturlig look.
Välj själv om du vill ha en naturell, fransk eller helfärgad look på dina naglar.
850:-

FÖRLÄNGNING MED GELÉ:
Förlängning med tipp. Välj själv om du vill ha en naturell, fransk eller helfärgad look på dina naglar.
750:-

FÖRSTÄRKNING MED GELÉ:
Gelé läggs över naturlig nagel (ej förlängning). Välj själv om du vill ha en naturell, fransk eller helfärgad look på dina naglar.
700:-

ÅTERBESÖK:
Tar bort gammalt gelé-material och fyller på men ny look.
600:-

Tar bort gammalt gelé-material och fyller på med den look ni hade innan.
550:-

LAGNING AV BRUTEN GELÉ-NAGEL:
Vid bruten gelé-nagel.
25:- / nagel

Vid återbesök så ingår två naglar, vid fler.
50:- / nagel


BORTTAGNING AV GELÉ:
Tar bort allt gammalt gelé-material från naglarna och behandlingen avslutas med en liten manikyr.
150:-

Med lackning
175:-

KLASSISK MANIKYR:
Naturliga naglar filas och formas, nagelband avlägsnas vid behov. Hand och arm massage och lackning ingår.
400:-

KLASSISK PEDIKYR:
Behandlingen påbörjas med ett skönt fotbad, förhårdnader filas bort,naglarna filas och formas och nagelband avlägsnas vid behov.
Fotmassage och lackning ingår. (Vi gör EJ medicinsk fotvård).
450:-

PEDIKYR FÖRSTÄRKNING:
Klassisk pedikyr som avslutas med gelé på tånaglarna. Välj själv om du vill ha en naturell eller helfärgad look på dina naglar.
550:-

PARRAFINBAD:
Torra händer peelas och doppas ner i ett varmt och vitaminberikat paraffinbad, ger friskare, mjukare och lenare händer.
250:-

Vi har även glitter och andra dekorationer, så låt fantasin flöda.
15:- / nagel

Omröstning

Skulle du fixa dina naglar??
 Ja, om det var gratis..
 Självklart, spelar ingen roll vad det kostar..
 Nej onödigt, mina är fina som dem är..
 Är det billigt så kan jag haka på..

Kategorier

Klottra...

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Bloggvärde

RSS

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards