Alla inlägg den 10 april 2010

Av Denise - 10 april 2010 23:15

Ännu en gång har jag nu bestämt mig.

Haft mycket att tänka på den senaste tiden.

Kastar ett stort TACK till min bror T som hjälpt mig.

Den 25'e kommer jag införskaffa mig en ny dator, denna jag använder nu är kass.

Vet inte hur många ggr per dag som jag svär över den.

En dator skall göra som jag vill, inte ha ett eget liv.

Så den 25'e kommer denna underbart rosa dator bli min.


Får inte in bilden, kan det vara min dator som spökar eller bloggplatsen.se??

Tror på min dator..

Men kolla in..


http://www.netonnet.se/art/dator/laptop/mini-pc/HP-Mini110c-1190eo(124587,3001)


Innan påsk så blev ja erbjuden att ta över ögonfransförlängningen på salongen, då tjejen som har detta nu skall flytta.

Skulle få ta över hennes kunder och på det sättet komma igång direkt.

Jag har funderat ett tag och har också vart med vid en förlängning.

Jag tror dock inte att det är min grej, inte just nu ialla fall.

Har funderat fram och tillbaka, visst jag skulle nog kunna tjäna på att ha något mer än naglar att förlita mig på.

Men samtidigt så måste man ju satsa allt på en sak för att bli riktigt duktig.

Jag får ta och börja arbeta med naglar och se hur det går innan jag kan gå vidare.

Får vänta ett tag tills jag går ännu en kurs och lär mig något nytt.

Om jag gjort rätt beslut eller inte, det vet jag inte. : (

Men just nu känns det rätt.

Av Denise - 10 april 2010 22:31

Då har jag vågat se sista delen i Millenuim, Flickan som lekte med elden.

Är ensam hemma ikväll, därför jag skriver "vågat".

Gillar verkligen inte att kolla på sånna filmer, ensam.

Beck, Wallander eller Efterlyst är absolut inget ja kollar på om jag är sjäv.

Får se hur bra jag sover sen : )


Våra grannar snett under mig har fest, inget som stör mig.

Men tycker det är komiskt att det är så lyhört. Hör deras musik, hör deras rop och skratt.

Trodde inte ljudet gick uppåt på det sättet.

Men de verkar ha kul ialla fall det är ju ett plus : )

Av Denise - 10 april 2010 20:52

När jag var bosatt i Borås så kände jag mig trygg på den stadsdelen jag bodde på..

Och tror faktiskt att det berodde lite på de vild kaniner som sprang runt husen på vår/sommar halvåret..

Och nu ikväll när jag skulle ut på balkongen för att ta ett fint kort över det upplysta Göteborg så såg jag dom..

Vi har vild kaniner här nere också.. : )


Något kort blev det dock inte,alla ljusen som är tända och den fina solnedgången ville inte synas i min phone..

Men jag fick ialla fall ett leende på läpparna när ja såg kaninisarna.. : )

Av Denise - 10 april 2010 16:15

Idag var det Mamma som stod på tur att få ordning på hennes naglar..

Var alldeles föör längesen som jag gjorde dom nu..

Så skärpning på detta, ny tid redan bokad..


Det gick ialla fall bra idag..

Hon var lite feg idag, blev franska naglar..

Men de blev snygga..

Glömde såklart att ta ett kort men Mamms fixade det när hon kom hem..


Vad tycker ni??

 

  

(min photoshop fungerar inte så kunde inte vända bilden rätt)

Av Denise - 10 april 2010 15:11

Måste verkligen bli bättre att tygla mitt humör..

Om jag vaknar på fel sida så får det ju inte märkas..


Har ju ett yrke där man skall vara glad och positiv hela tiden..

Kan spela på det rätt bra när jag träffar nya människor men när man träffar familj eller nära vänner så märker dom det direkt..


Tänk om man hade sol varje dag, tänk om varje dag kunde vara på topp..

*Önskar*

 


Av Denise - 10 april 2010 11:00

Erbjudande!!!


Vill du ha dina naglar fina till sommaren?


Är från och med den 6/4 ny på salongen Nails4Life, Ånäsvägen 15 (Redbergsplatsen)


Därför har jag under april månad 40 % rabatt på alla behandlingar.


Förlängning: 798: - (ordinarie pris)

Förstärkning: 598: - (ordinarie pris)

Klassisk Manikyr: 398: - (ordinarie pris)

Klassisk Pedikyr: 398: - (ordinarie pris)

Pedikyr m gelé färg: 495: - (ordinarie pris)


Ring och boka en tid nu!!


Bokning via telefon: 076-135 84 98 eller via e-post:

itas.naglar@gmail.com

Nails4Life, Ånäsvägen 15, 416 68 Göteborg


Läs bloggen på ditt språk!!

Presentation


Är en tjej i mina bästa år som med denna blogg kommer dela med mig av mina funderingar här i liv.

Men mest av allt kommer ni få tips, idéer och bilder på de nagl

Fråga mig

7 besvarade frågor

Partner's

Erbjudande!!

Nu är hösten/vinern på ingång!!

Under perioden Oktober tom December så har jag stigande rabatt på mina nagelbehandlingar.

På första behandlingen får ni 10 % rabatt, på andra 20% rabatt osv, högst 50%.

Välkomna att boka en tid hos mig!!
_____________________________________________

Välkomna!
Önskar
Denise

Amazing
Beauty Center
Sveagatan 1, Linnéstan
031 – 12 12 00

Priser!!

FÖRLÄNGNING MED GELÉ:
Förlängning med mall. Blir en flexibel nagel med en naturlig look.
Välj själv om du vill ha en naturell, fransk eller helfärgad look på dina naglar.
850:-

FÖRLÄNGNING MED GELÉ:
Förlängning med tipp. Välj själv om du vill ha en naturell, fransk eller helfärgad look på dina naglar.
750:-

FÖRSTÄRKNING MED GELÉ:
Gelé läggs över naturlig nagel (ej förlängning). Välj själv om du vill ha en naturell, fransk eller helfärgad look på dina naglar.
700:-

ÅTERBESÖK:
Tar bort gammalt gelé-material och fyller på men ny look.
600:-

Tar bort gammalt gelé-material och fyller på med den look ni hade innan.
550:-

LAGNING AV BRUTEN GELÉ-NAGEL:
Vid bruten gelé-nagel.
25:- / nagel

Vid återbesök så ingår två naglar, vid fler.
50:- / nagel


BORTTAGNING AV GELÉ:
Tar bort allt gammalt gelé-material från naglarna och behandlingen avslutas med en liten manikyr.
150:-

Med lackning
175:-

KLASSISK MANIKYR:
Naturliga naglar filas och formas, nagelband avlägsnas vid behov. Hand och arm massage och lackning ingår.
400:-

KLASSISK PEDIKYR:
Behandlingen påbörjas med ett skönt fotbad, förhårdnader filas bort,naglarna filas och formas och nagelband avlägsnas vid behov.
Fotmassage och lackning ingår. (Vi gör EJ medicinsk fotvård).
450:-

PEDIKYR FÖRSTÄRKNING:
Klassisk pedikyr som avslutas med gelé på tånaglarna. Välj själv om du vill ha en naturell eller helfärgad look på dina naglar.
550:-

PARRAFINBAD:
Torra händer peelas och doppas ner i ett varmt och vitaminberikat paraffinbad, ger friskare, mjukare och lenare händer.
250:-

Vi har även glitter och andra dekorationer, så låt fantasin flöda.
15:- / nagel

Omröstning

Skulle du fixa dina naglar??
 Ja, om det var gratis..
 Självklart, spelar ingen roll vad det kostar..
 Nej onödigt, mina är fina som dem är..
 Är det billigt så kan jag haka på..

Kategorier

Klottra...

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Bloggvärde

RSS

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards