Alla inlägg under april 2010

Av Denise - 9 april 2010 18:55

Äntligen hemma..

M står i köket, Taco's är det som står på menyn ikväll..

Det måste vara det bästa..

Kanske skall man ta och beställa en resa till Mexico..


Får nog gå och hjälpa till om det skall bli rätt gjort.. ; )


Skall se om jag kan komma ihåg och ta kort på Mamms naglar imorgon..

Det är hennes tur imorgon, hon har gått alldeles föör länge med sina naglar nu så det är dags att göra om dom..

Undrar vad hon kommer spexa till med imorgon..

Av Denise - 9 april 2010 16:45

Vill du slippa att måla naglarna varannan dag, en gång i veckan..

Är du trött på att nagellacket flagar bort från nageln..


Då har jag rätt sak för just dig..

Permanent färg på naglarna..

Vi har över 100 permanenta färger att välja mellan..

Och med permanent menar jag att de växer ut, vi lägger alltså en färgad gelé på hela nageln..

Vill du ha t ex rosa, svarta, gröna eller röda naglar? Då kan du få ha detta i 3-5 veckor utan några problem som flagning, skavning eller liknande..


När man säger att man är nagelterapeut så tror många att man måste förlänga naglarna, "nä långa naglar är inget för mig"

Men vem säger att du måste ha långa naglar..?'

Naglarna behöver vård, det är viktigt att dom får den uppmärksamhet som de kräver och det vill säga lika mycket som ditt hår får..

En enkel/klassisk manikyr kan ge dina naglar ett nytt liv.

En förstärkning på naglar som växer bra men lätt går av..

Naglarna kommer bli såå glada..


Unna er detta..


Passa på att boka en tid NU, under April månad har jag 40% på alla mina behandlingar!!

Håller till på salongen Nails4Life, vid Redbergsplatsen, Göteborg.

Maila mig på itas.naglar@gmail.com

Av Denise - 9 april 2010 15:23

Ursäkta mig att jag nämner solen igen..

Men har ni vart ute??

Körde till och med mä ner vevad ruta.. :)


Längtar så tills man får färg när man sitter ute.. Vill sitta ute på en utservering och ta ett glas Rosé..

Det blev faktiskt Rosé premiär på påskafton, satte oss ute och göttade hos svärföräldrarna..


Händer annars nu i helgen då?

Jag skall jobba imorgon så min helg börjar kl 14 imorgon,..

Men ja hoppas på att få gå och lägga mig tidigt ikväll..

MEN man kan ju inte missa Solsidan såklart.. : )


Av Denise - 9 april 2010 13:33

Dagen har gått fort, vilket är skönt..

Har hunnit med allt från Ikea till Bauhouse..

Skönt att få lite gjort när man ändå sitter på salongen hela dagen..

Än sålänge så har jag inte haft någon kund, men vem vet kanske finns någon där ute som vill ha fina naglar till helgen..


Känner du dig träffad, kom in till mig på salongen Nails4Life på Ånäsvägen 15, GBG..

Av Denise - 9 april 2010 11:00

Erbjudande!!!


Vill du ha dina naglar fina till sommaren?


Är från och med den 6/4 ny på salongen Nails4Life, Ånäsvägen 15 (Redbergsplatsen)


Därför har jag under april månad 40 % rabatt på alla behandlingar.


Förlängning: 798: - (ordinarie pris)

Förstärkning: 598: - (ordinarie pris)

Klassisk Manikyr: 398: - (ordinarie pris)

Klassisk Pedikyr: 398: - (ordinarie pris)

Pedikyr m gelé färg: 495: - (ordinarie pris)


Ring och boka en tid nu!!


Bokning via telefon: 076-135 84 98 eller via e-post:

itas.naglar@gmail.com

Nails4Life, Ånäsvägen 15, 416 68 Göteborg



Av Denise - 9 april 2010 08:56

Solen skiner, jag ser en blå himmel från min balkong och hör fåglar som kvittrar..

Dock massa fiskmåsar oxkså men dom ignorerar jag..


Skall snart till salongen, idag blir det flyga och flänga, jag skall iväg och göra lite ärenden..

Vi har en kaffebryggare som brygger lite som den själv vill.. Har den gått i ide??

Kommer dock sitta i bilen, men ja hoppas vädret håller i sig så man kan njuta av det i eftermiddag..

Kanske till och med ett glas på balkongen ikväll??

Slutar kl 18 så´skall väl inte förvänta mig att  solen ligger kvar.. Vi har ju iofs sol på kvällen.. Hmm


Igår hade jag en drop in kund, och jag håller tummarna för att det kommer fler idag : )


Ha det gött i solen..

Av Denise - 8 april 2010 20:45

Just nu sitter jag i soffan och kokar..

Visst jag väljer vilken kanal som skall vara på tv'n och ändå har jag på den..

Tv4 visar just nu "Sveriges Värsta Bilförare".. Skandal säger jag, hur lyckas dessa människor få sina körkort??


Dom människorna som har godkänt deras uppkörning hoppas ja sitter hemma och skäms just nu..

Det ä lixom inte ens kul längre, det är ju fruktansvärt..


Ja har haft körkort i fyra år (i sep) jag har absolut släppt på lätta saker som att missa (läs skita i) att blinka eller kanske köra lite fort ibland..

Men när man inte ens vet om det är enkel riktat eller inte..

Släpp inte ut dom i trafiken igen!!

Av Denise - 8 april 2010 20:14

Japps nu är visitkorten på G, plus en stämpel..

J; stämpeln kostade bara 104:- så beställde en via VistaPrint..


Det tar dock upp till 14 dagar innan jag får grejerna..

VistaPrint är säkert bra, MEN måste klaga på den dyra frakten, den billigaste frakten låg på ca 70:- INTE OKEJ!!

Det är ialla fall beställt nu så får vänta på att de kommer en leverans till salongen..

Tänkte jag skulle beställa lite mer roliga färger i gelén också, men på fredagar är beställningen stängd hos min leverantör.. : (


Vilken färg skulle just DU vilja ha på naglarna till sommaren??

Läs bloggen på ditt språk!!

Presentation


Är en tjej i mina bästa år som med denna blogg kommer dela med mig av mina funderingar här i liv.

Men mest av allt kommer ni få tips, idéer och bilder på de nagl

Fråga mig

7 besvarade frågor

Partner's

Erbjudande!!

Nu är hösten/vinern på ingång!!

Under perioden Oktober tom December så har jag stigande rabatt på mina nagelbehandlingar.

På första behandlingen får ni 10 % rabatt, på andra 20% rabatt osv, högst 50%.

Välkomna att boka en tid hos mig!!
_____________________________________________

Välkomna!
Önskar
Denise

Amazing
Beauty Center
Sveagatan 1, Linnéstan
031 – 12 12 00

Priser!!

FÖRLÄNGNING MED GELÉ:
Förlängning med mall. Blir en flexibel nagel med en naturlig look.
Välj själv om du vill ha en naturell, fransk eller helfärgad look på dina naglar.
850:-

FÖRLÄNGNING MED GELÉ:
Förlängning med tipp. Välj själv om du vill ha en naturell, fransk eller helfärgad look på dina naglar.
750:-

FÖRSTÄRKNING MED GELÉ:
Gelé läggs över naturlig nagel (ej förlängning). Välj själv om du vill ha en naturell, fransk eller helfärgad look på dina naglar.
700:-

ÅTERBESÖK:
Tar bort gammalt gelé-material och fyller på men ny look.
600:-

Tar bort gammalt gelé-material och fyller på med den look ni hade innan.
550:-

LAGNING AV BRUTEN GELÉ-NAGEL:
Vid bruten gelé-nagel.
25:- / nagel

Vid återbesök så ingår två naglar, vid fler.
50:- / nagel


BORTTAGNING AV GELÉ:
Tar bort allt gammalt gelé-material från naglarna och behandlingen avslutas med en liten manikyr.
150:-

Med lackning
175:-

KLASSISK MANIKYR:
Naturliga naglar filas och formas, nagelband avlägsnas vid behov. Hand och arm massage och lackning ingår.
400:-

KLASSISK PEDIKYR:
Behandlingen påbörjas med ett skönt fotbad, förhårdnader filas bort,naglarna filas och formas och nagelband avlägsnas vid behov.
Fotmassage och lackning ingår. (Vi gör EJ medicinsk fotvård).
450:-

PEDIKYR FÖRSTÄRKNING:
Klassisk pedikyr som avslutas med gelé på tånaglarna. Välj själv om du vill ha en naturell eller helfärgad look på dina naglar.
550:-

PARRAFINBAD:
Torra händer peelas och doppas ner i ett varmt och vitaminberikat paraffinbad, ger friskare, mjukare och lenare händer.
250:-

Vi har även glitter och andra dekorationer, så låt fantasin flöda.
15:- / nagel

Omröstning

Skulle du fixa dina naglar??
 Ja, om det var gratis..
 Självklart, spelar ingen roll vad det kostar..
 Nej onödigt, mina är fina som dem är..
 Är det billigt så kan jag haka på..

Kategorier

Klottra...

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Bloggvärde

RSS

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards